TIADA slogan . TIADA soalan . TIADA gimik !

by - Selasa, Ogos 09, 2011

 

image

Wargkkhh... ‘Kempen Badan Wangi, Poket Berisi’ One Drop Perfumes kembali lagi dengan menawarkan wang raya sehingga RM 2,000  ! Menarik bukan ?

Tapi sebelum itu .. Korang tau tak apa itu One Drop Perfume ?? Huih.. Tau ? Bagus... Yang tak tau tu camana ?? Ok.. meh sini aku cerita skit ...

One Drop Perfumes diperkenalkan di Malaysia pada 2007 bagi memenuhi permintaan terhadap pati minyak wangi yang tidak mengandungi campuran alkohol atau air. Pada mulanya One Drop Perfumes ini kurang mendapat perhatian kerana konsep pati mintak wangi ini adalah sesuatu yang asing di kalangan pengguna. Tambahan pula, ianya sering disalah anggap sebagai
minyak 'attar'.

Amacam ?? Faham ? Hehehe.. Perfumes yang boleh digunakan tanpa was was gitu.. Bukan pe , ada yang sanggup bertekak kata perfumes skang ni ada alkohol maka tak leh bawak solat.. Jadi ini penyelesaiannya , mereka yang was was itu bolehlah guna One Drop Perfumes..

Ok , kembali ke kempen ‘Kempen Badan Wangi, Poket Berisi’.. One Drop Sdn Bhd telah memperuntukkan duit raya sehingga RM2,000,000 bagi kempen yang berlangsung sehingga penghujung bulan September 2011 ini. Peruntukan duit raya ini akan diagih-agihkan di dalam kotak ‘normal set’ One Drop Perfumes, di mana para pengguna berpeluang mendapatkan duit raya dalam bentuk baucer RM10, RM 50 atau RM 100 di dalam kotak yang bertuah.

Jadi apa tunggu lagi ? Berminat nak memiliki ONE DROP PERFUMES  ? Segala jawapan terhadap persoalan korang tu boleh didapati di ONEDROPPERFUMES.COM .. Masa untuk membeli belah !

You May Also Like

8 comments

  1. kene beli satu kotak perfume tu la kan
    kalo bertuah de isi wang kan
    hehee..sush gitu :D

    BalasPadam
  2. duit raya free tu sapa tak nak..hehe

    padahal kena beli perfume tu dulu...

    BalasPadam
  3. until now One drop Perfume is a famous brand of perfume. pasti meletooop kebabooommm jualan dan pasaran mereka.

    BalasPadam
  4. wow.. pluang lagi nak dapat duit raya sambil sentiasa berbau wangi masa hari raya... x malu aa poket berisi tapi ketiak hangit, so jom aa cuba perfume ni,.. tp mama setia pd body shop aa..

    BalasPadam
  5. perghhhh peluang tuk dapatkan duit raya lebih nie maaa..kena cuba...hehe


    ENTRIES TERHANGATTT>>>Kingdom Tower ketinggian 1600meter (1.6KM)

    BalasPadam
  6. weeee...
    hahaha
    suke dgn bau2 one drop perfum!

    BalasPadam
  7. Mas suka one drop perfume! memang pakai dari mula ia dijual...

    BalasPadam
  8. yang sekotak beli 2 thn lepas pun, tak abih pkai lgik... huhuhuhu...

    LATEST ENTRIES
    1. SIHIR Part 1- Cara Untuk Mengenali Tukang Sihir

    BalasPadam