Marsha AF cuba bunuh diri ? Tak laaa !

by - Khamis, September 08, 2011

 

Haaa.. ni entri hiburan lak... saja tukar angin .. hehehe .. ok ? Bukan apa , aku terbaca ada entri mengatakan artis bunuh diri dan jatuh pengsan .. Aku rasa ni la kot kesnya ..  Jom baca ..

 

Selepas satu laporan oleh sebuah akhbar tempatan hari ini mengatakan Marsha Milan Londoh ditemui tidak sedarkan diri di kediamannya akibat menelan pil berlebihan, teman rapat kepada bekas pelajar Akademi Fantasia musim ketiga (AF3) ini, Afeeq Abdul Rahman menafikan berita tersebut.

Dipetik daripada laman sesawang mStar, Afeeq memberitahu Marsha jatuh pengsan di kawasan kondominium yang didiaminya di Jalan Klang Lama kerana trauma akibat kemalangan yang berlaku sebelum itu, bukan disebabkan mengambil pil berlebihan seperti yang dilaporkan.

Jelasnya, "Saya masih belum mendapatkan penjelasan yang sebenar daripadanya tetapi difahamkan sebelum dia rebah, dia telah keluar membeli makanan di sebuah kedai berdekatan rumahnya dan mengalami kemalangan kecil sehingga menyebabkan dahi serta matanya mempunyai kesan lebam dan luka.

"Marsha masih boleh memandu ke rumah seperti biasa selepas insiden berkenaan. Namun selepas meletakkan kereta di kawasan parkir, dia jatuh pengsan ketika berjalan kaki ke rumahnya."

Malah Afeeq tidak menolak kebarangkalian masalah penyakit tekanan darah rendah yang dialami oleh penyanyi berasal dari Tamparuli, Sabah ini menjadi salah satu faktor dia rebah.

Afeeq turut menafikan tindakan Marsha yang dikatakan mahu membunuh diri seperti yang dilaporkan oleh akhbar tersebut.

"Laporan yang dikeluarkan ternyata salah kerana Marsha bukanlah jenis yang emosional sehingga ingin membunuh diri," ujarnya.

Penyanyi dan pelakon yang terkenal dengan imej seksi ini kini sedang menerima rawatan di wad trauma dan kecemasan Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), Petaling Jaya dan masih belum bersedia menerima pelawat. - Yahoo

Pergh ... macam macam ..

You May Also Like

7 comments

  1. setuju dgn abg ben. macam2 skang ni.

    BalasPadam
  2. hayoooo
    cite artis memacam aihhh..dari sehari ke sehariii...

    BalasPadam
  3. marsha.. jaga kesihatan, jgn tensyen sangat taw.. ingat pd Tuhan.. kalau nak buat sesuatu ingat bukan senang nak berada di tempat masha sekarang, tp bukan susah untuk marsha jatuh taw.. so peringatan tok semua juga...

    BalasPadam
  4. macam-macam hal lah..

    http://sheemieydablogshoppe.blogspot.com/2011/09/kempen-promosi-hujung-minggu-ini.html

    BalasPadam
  5. Mungkin juga, sebab dunia artis tu luar nya nampak sangat indah tapi sebaliknya penuh onak yang bukan calang individu yang mampu bertahan, nak plak marsha yang selalu mencetuskan elemen"panas" dalam jaluran kehidupan dia..satu lagi..dah la tak berapa nak laku..hahaha...kesian dia!

    BalasPadam
  6. Biasalah artis, public figure kan..cedera sikit masuk paper, kalau sakit lagi lah..!

    BalasPadam