Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 11 September 2011

Menu suami ketika isteri mengandung.

 

Ini namanya ... jeng jeng jeng ... Kari asam laksa !!

DSC_0013

Resepinya ??? Mudah jeeee...

DSC_0010

Maggie asam laksa + kari .. Tadaaaaaaaaaaaaa .... Amacam ?? Hehehe... Selain dari maggie , sila geledah apa yang ada di peti ais.. Cam peti ais aku ini , aku jumpa , sambal tumis ikan bilis beserta petai dan juga ada sambal udang.. Perfect !! Sayur takde plak .. Adeh.. Sebaiknya campurkan sayur sekali .. Hehehe..

Pastu masak cam biasa laa.. Siap ? Makan sorang diri... Wife takkan leh bau maggie.. Jadi , makan la sorang sorang yer ... Hehehe..

9 komen :

yayath berkata... [Reply to comment]

hahha~~macam tuh yer???

Nazhirah Mazlan berkata... [Reply to comment]

haha
tibe tibe rase lapar
:)

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup berkata... [Reply to comment]

waaaa makana paling popular di Universiti.....kembali kenangan dulu..cewaaaaa!!!

Pengumuman : ada saman nak tukar link dengan c ayob?? Jom lah....

http://cayob.blogspot.com/2011/09/segmen-cayob-tukar-link-selama-30-hari.html

aimaniman berkata... [Reply to comment]

tu la berkorban apa saja namanya... tuw kalau laki yg faham kalau x faham? merungut je memanjang,.. cuba rasa sehari je macam mana anak tekak kalau mengandung nie, br dia faham dan x mau rasa dah insan bernama lelaki ni ...

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

oh, nasib bek bukan isteri yang kene sediakan..hahahah

Adylia Qarissa berkata... [Reply to comment]

hahahaaa...suami mithali namanya :)

dbalkis berkata... [Reply to comment]

Ben, congrats. Dah berapa bulan? Jaga Zila baik2 ye..

Alya Esprézzo™ berkata... [Reply to comment]

hahhahahahahahaha..kesiannnn abg ben :P

Fatin Farhana Binti Ramli berkata... [Reply to comment]

kesiannye .. pergi la beli kat kedai .. HUHU

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI