Otai Komedi sudah sound !

by - Selasa, September 27, 2011

 

"Bila sudah popular dan mula hanyut dengan populariti membuatkan mereka lupa dengan tujuan asal mereka menceburi bidang ini.

"Mereka seharusnya lakukan sesuatu berbeza bagi menarik perhatian peminat dan mendapat sokongan mereka," ujar Saiful Apek di Mstar .

 

Aku tak tau la sapa yang bro Saiful tu kata kan .. Eceh.. Terus bro tu.. hahaha .. Bro tak bro  , yang penting respek .. ke nak panggil En.Saiful ? Waahh , ke Datuk ??? Hehehe.. InsyaAllah bang Saiful.. Hahaha.. sori wak ! Memain jer..

 

Tapi buat pelakon komedi , janganlah eksen sangat yer .. Ada antara awak tu tu naik disebabkan duit sms peminat awak tu .. Bila dah naik , eksen la plak .. Kang bila sakit ? Haaa.. kat sapa nak merayu undi ?? Cek pikiaq skit ..

 

Aku kebelakangan ni asik artis la plak eh ? Saja .. kasi variasi .. 2 tahun sudah berlalu .. Kena ada perubahan.. Tamo takok tu je kan .. Bergerak sedikit .. Tapi tak semestinya hiburan .. Mana leh 'bang' , kita bang ... asalkan niat kita adalah untuk sama sama mempelajari erti kehidupan ini dan kerana Allah .. InsyaAllah..

You May Also Like

3 comments

  1. bro saiful - siapakah?

    abg ben - cogan kata dituju utk...siapakah? hihi

    sayer - melawak tp lawak x menjadi...sedih lak tengok

    BalasPadam
  2. betul tu...
    kea ingat balik..mcm mna nam mereka boleh segah sekarang..

    JOM JOIN BLOGLIST GENK

    BalasPadam
  3. biasalah artis, bila dah popular terus lupa diri! berlagak sana sini...

    BalasPadam