Usap perut isteri

11:57 PG
  Isteri : Bang , malam tadi sebelum tidur ada tak awak usap perut saya ? Orang kata tu kira macam belai baby dalam perut.. Ada tak ada ...

Susah ke nak kurus ?

11:32 PG
  Wow .. susah ke ? Hehehe .. Susah sangat eh nak kurus atau turunkan berat badan ni ?? Susah sebenarnya .. Hahaha.. tak pon !! Sebe...

Kawin muda , ok ke ?

7:12 PG
    Atas alasan elakkan zina dan maksiat , maka anak dara seusia muda dinikahkan atas pilihan keluarga .. Apa pendapat korang ? Hurm...

Berblog bagi aku

9:00 PG
  “ Kau kejar glamer !! Cakap je laa. Mengaku je la kan ? Pastu mesti nak duit punya kan ? Buat blog mesti nak duit kan ? kan kan ? “  ...

Maafkan saja dia

11:50 PTG
  “ Ahh… malas laaa .. Biar dia rasa apa yang aku rasa .. Padan muka dia .. “ Bayangkan … Keesokkan harinya , ada orang maklumkan pada k...

Aku cuma seorang blogger

9:51 PTG
  “ Kau keje apa ? “ “ Aku ? Aku cuma seorang blogger je.. “ Bila jawapan begitu pasti akan mereka tanya semula .. Boleh ke hidup deng...

Tips popularkan blog

12:00 PG
Heh.. pacak jerrr gambar apa pon !! Hahaha.. Mula mula, kasi popular.. pastu baru kasi tulis entri best .. Betul ke ?? Macam macam cara s...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI