Adibah Noor kesal dengan Namawee

by - Ahad, Oktober 02, 2011

 

Wahahaha... Youtube NamaWee maki Utusan Malaysia dah disekat !

image

 

Adibah Noor dan Adflin Sauki melahirkan rasa kesalnya kerana gagal pimpin si mamat ni ..

"Saya kesal dua perkara," kata Adibah Noor bila diminta memberi komen tentang tindakan Namewee meluahkan perasaan amarahnya terhadap seorang wartawan Utusan di YouTube beberapa hari lalu.
"Satu, Namewee tidak mampu kawal panas barannya. Kedua, kita yang dapat menghampirinya masih tidak dapat pimpin dia. 'Kita' merujuk kepada sesiapa yang dapat berjumpa dan bekerjasama dengannya.

"Seperti bila bekerjasama di dalam filem 'Nasi Lemak 2.0', saya cuba tunjukkan yang bangsa kita tidak seperti yang disangka, that 'Hello, boy. Wake up, everyone is just like you.'

"Bila dapat tahu (tentang video itu), 'Alamak, apa budak ni nak buat.' Rilekslah dulu. Jika masyarakat nak benci, biarlah. Tapi cuba fahami where he's coming from.

"Baik saya mahupun Afdlin (Shauki) tidak menyokong tindakannya. Kita tak suka but what are we doing about it? Adakah kita nak biarkan dia menjerit seorang diri? Atau adakah kita akan pimpinnya? Sebaiknya, kita duduk dengannya, cakap cara baik dan tanya, bagaimana kita boleh menolong anda." - GUA

 

Heheeh.. lama dah kesal ngan mamat ni ... Aku pon ada gak perasaan tak puashati dengan 'mereka' tu cuma tak la diluahkan dengan maki hamun .

 

Blog Pilihan : embun aRoRa

You May Also Like

6 comments

  1. boleh plak maki hamun kan? nak tengok apa kerajaan nyer tindakan nnt. nothing kot? biarkan je.

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  2. tak serik lagi org ne kan..
    pengalaman yg lama tu tak mengajar dia ke??ermm..

    naik bosan nak dgr hal dia ne


    MENARIK DI genkcorner.blogspot
    JOM BACA

    JOM TERJAH MISSCHA(WAJIB KLIK)

    ANDA BLOGGER BAIK??KLIK SINI

    BalasPadam
  3. hahaha...ape laaa


    http://azrijohan.blogspot.com

    BalasPadam
  4. As Salam~

    hermm...NAMEWEE...
    org maki dia,tau marah...
    dia maki org,boleh plak...
    malaysia jenis apa la dia tu ;(

    BalasPadam
  5. Where's he coming from?Johor kan?Buat malu org Johor je.Kita org Johor semua berbaik2 antara kaum.Kalau Almarhum Sultan Iskandar ada, dah lama kena pelempang si Name antu wewe ni.

    BalasPadam
  6. namawee..semakin "popular" mengalahkan artis kerana sikapnya yang agak annoy. haha. biarkan jelah dia tu. dia dah tak boleh dipimpin lagi. ikut kepala aje.so biarkan. dan biarkan ^^

    BalasPadam