Awas ! Virus KETIAK menular ke Malaysia

by - Selasa, Oktober 04, 2011

 

Virus ini semakin menjadi-jadi. Berpunca dari negara barat namun tak dapat dikenalpasti negara mana yang menjadi akar tunjangnya tetapi semakin merebak ke negara ini.

Mereka yang terkena virus ini akan senantiasa tersenyum.. Senyum bangga dek dipuji kerana punya ketiak yang cantik dan putih berserim Senyuman ini sebenarnya adalah petunjuk bahawa mereka sedang menderita penyakit ini ..

Untuk mengelakkan penyakit ini , dinasihatkan menambah amal ibadat sebab takut terlambat bertaubat.. Heh.. Betul.. aku tak tipu..  Untuk mengubatinya amat mudah. Buat apa yang disuruh dan tinggalkan apa yang dilarang.

Untuk melihat mereka yang tekena penyakit ini , bolehlah anda ke laman sesawang ini yang banyak menghimpun info info terkini dari dunia nyata mahupun dunia sandiwara... Klik VIRUSKETIAK

You May Also Like

7 comments

  1. virus ketiak pon ade ke.. haha.. nak g terjah

    BalasPadam
  2. hahaha.. ooo..ini la namanya virus ketiak yer..

    BalasPadam
  3. ops..artis tunjuk ketiak rupanya...suspen jer..tak pernah dengar pon virus ketiak...

    Jom terjah sini:
    1)Apabila Butang “Mute” Wujud Dalam Dunia Realiti
    2)5 Manusia Paling Berat Di Dunia

    BalasPadam
  4. makin hari,artis kita semakin 'miskin' nak tutup kaki,tutup dada,tutup peha,terkini tutup ketiak dn mcm2 lah lagi.siannya mn pegi duit lakonan dan nyanyian tu agaknya...agaknya apa yg ingin ditonjolkan.bakat? hancur...maka tunjukklah yg sepatutnya disimpan rapi itu...tulah artis m'sia yg nak sangat beraksi mcm bintang hollywood tp mutu lakonan atau nyanyian hanya di tepi tangga.

    BalasPadam
  5. banyak dah fesyen2 hollywood d bawa ke Malaysia, konon nak ikut sangat depa tu..maju dalam berfesyen, tapi mereka ni mudah lupa, tentang Islam. Kalau bukan Islam, mungkin la boleh kan berpakaian camtu..ni tak, dahla mendedahkan macam tu, haiihh~ retis..retiss...

    BalasPadam
  6. yahudi akan sentiasa memainkan peranan untuk menipiskan akidah dan juga akhlak umat isalm melalui 5F
    1. Food
    2. Fashion
    3. Film
    4. Finance
    5. Female

    BalasPadam
  7. hahaha.. Virus ketiak.. ingatkan virus komputer!

    BalasPadam