Kayak dan blog !

by - Rabu, Oktober 26, 2011

 

IMAG0614

Merenung kayak .. Mampukah aku pergi dan kembali dengan selamatnya ?

Pedulikkan … selagi aku ikut prosedur seperti yang diarah dan diajar ,insyaAllah aku mampu .. Selagi tak buat , selagi tu tak tau kemampuan kita..

Sama seperti blog .. Aku nak mula , aku tak tau camana .. tapi apa yang aku tau , aku pandang kiri kanan .. atas bawah.. kaji dan tanya orang yang lebih arif soal dunia blog ni.. Ada yang jawab dan ada yang tidak .. Mudah je , belek blog mereka.. Pasti akan dapat jawapannya ..

Ada yang kata , blog tak best tapi popular .. Kenapa korang amik berat pasal mereka ? Biarkan.. Rezeki masing masing.. Citarasa masing masing.. Jaga blog sendiri .. Seperti kayak jugak .. Kenapa tengok kayak orang ?

Kayuh dan terus kayuh.. pastikan sampai ke tengah dan kembali ke daratan dengan selamat .. Begitu dengan blog .. Taip dan publish ! Pastikan ada kepuasan disitu .. Ada orang tepuk tangan atau tidak , lantak yang penting , sampaikan apa yang patut di sampaikan .. Janji ORIGINAL dan TERBAIK DARI LADANG ! Itu yang pembaca anda mahukan ! 

Kayak dan blog , sama sama mencabar .. Salah langkah , nyawa dan maruah melayang ..

You May Also Like

8 comments

  1. bukan senang nk jadik blogger yng bebetul minat blogging skrang...>_<

    BalasPadam
  2. setuju!kenapa nak kritik org lain. sebelum kita kritik tgk blog kita dulu.. yang penting kita tahu apa yang kita cuba nak sampaikan...

    BalasPadam
  3. yup betu la..apa yang dikatakan itu :)

    BalasPadam
  4. Entri ni cam ada kaitan dengan entri sebelum2 ni.. yg pasal main komen jer tak baca...

    ini kalo org tak baca entri ni betul2.. sure diorng ngat Ben citer pasal kayak..haha

    BalasPadam
  5. betul betul betul 100% setuju.. abg ben lah pembakar semangat kami.. canteekk..

    BalasPadam
  6. Betul betul betul.. 100% setuju.. abg ben lah pembakar semangat kami.. dia org ni memang takde keje lain kot asyik kritik je. alien jenis macam nih. suka tengok org jatuh..

    BalasPadam
  7. usaha la dengan usaha yang betul, berblogging secara ikhlas. Tq abang ben selalu memberi nasihat secara tersirat mahupun tersurat...Makaceh!

    Btw, tak penah berkayak lagi nihh :p

    BalasPadam
  8. best2. jgn peduli kate org.
    belog kite, tntg kite.

    sgt2 suke berkayak! ^^

    BalasPadam