Nak saya berlakon ? Meh RM1juta. Ada berani ?

by - Ahad, Oktober 02, 2011

 

Tersirat ... Aku tak rasa dia nak sangat pon berlakon dah . Yelah , bidang lakonan di Malaysia ni , bayaran dia rendah . Glamer je lebih. Bila box office , baru dapat bonus . Dari dia dok buang masa berlakon , baik dia menyanyi. Tak payah nak buang masa nak duduk kat set berhari hari lamanya..

image

Kalau bayaran berlakon yang saya terima itu sedikit ia bukan sahaja merugikan masa dan tenaga saya tetapi juga bakat serta populariti saya dalam bidang lakonan. Lebih baik saya tumpukan masa saya dalam bidang nyanyian yang lebih senang, cepat dan berbaloi buat saya.

“Sebagai contohnya, sekarang ini kalau saya menyanyi dalam satu-satu persembahan saya dibayar lebih RM10,000 hanya untuk menyanyikan dua buah lagu sahaja,” katanya kepada para wartawan di Angkasapuri, di sini sewaktu pelancaran Konsert Gemilang 50 Tahun Orkestra RTM.

Pengalaman dia mematangkan dia .. Aku rasa dia pun malas dah tu. Tapi kalau ada yang berminat , sila la bayar 1juta.. Rasanya ada ke berminat nak bayar ? Mesti diorang kata Jamal demanding padahal bagi aku , tu cara halus dia nak bagitau dia malas dah berlakon. Tak berbaloi.. Bayar 1juta , baru berbaloi .. Kan kan ?

You May Also Like

12 comments

  1. huuuu...terbaek ayat dia... haha

    BalasPadam
  2. Wah... RM10k untuk dua buah lagu? Braper agaknya harga Siti Nurhaliza pulak ye?


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Gambar dulu-dulu #2

    [10SX] Gambar bermacam-macam KOTE!

    [U] Hujung minggu yang terganggu

    BalasPadam
  3. kalau mcm tu berlakon kt hollywood jela klau nk bayaran mahal..
    tu pn klau boleh..

    BalasPadam
  4. Btol tu abng ben..
    Ingat kan abng ben yg dpat twaran brlakon..

    BalasPadam
  5. igtkan abg ben nak berlakon td.. hahaha

    BalasPadam
  6. wah...memang dh lama x tgk jamal berlakon..tpi mmng betull better dia nyanyi jer la

    BalasPadam
  7. sungguh dalam maksud dier neh. cara dier kata malas berlakon sungguh lain dr yg lain. yerler, naper nk susah2 kalo ader cara yg senang kan? kalo dier nk demanding pon dah bole sgt ngan level dier.

    BalasPadam
  8. Menyanyi boleh dapat ribu2 cam tu.Patutlah ada emak ayah ketepikan hukum agama asalkan anak-anak boleh jadi penyanyi.Bab lakonan, Jamal sebenarnya berbakat tapi saham tinggi masa zaman dia muda dululah.Sebab tu dia dah malas nak berlakon.

    BalasPadam