Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 28 November 2011

5 keping gambar skandal Apek punca kekalahan Malaysia semalam ?

 

 

image

Sewaktu kali pertama Malaysia menang AFF Suzuki Cup  dan seterusnya menjulang nama Khairul Fahmi dan beberapa rakan yang lain , aku dapat jangkakan akan berlaku ‘isu-isu ‘ panas bakal melanda terutama pada Khairul Fahmi Che Mat ..

Apek .. lengkap ciri ciri kegilaan wanita … Nama ada , duit ada .. Sapa tak nak ngorat dia kan kalau dah depan mata ? Bujang beb !!  Apek yang aku rasa berjaya digoda dek syaitan akibat terbuta mata dan hati  dengan dunia glamer , telah mencetus beberapa isu kontroversi.

Putus tunang , arak dan perempuan seksi .. Satu pencapaian yang mmg boleh dijangka selepas bergelar penjaga gol terbaik di Asia Tenggara ..

5 keping gambar sebagai bukti Khairul Fahmi bersama Shida Harmi .. Nak kata apa dah ? Prestasi pasni pasti merundum kalau dia tak cepat cepat dapatkan ‘rawatan’ . Kesan psikologi yang pastinya makan masa yang lama…

Ada baiknya Ong Kim Swee rehatkan dia buat sementara waktu .. Dan terima kasih pada blog hiburan tersebut kerana pendedahan ini .. Seronok ke dedahkan menda gini ?  Aib beb kawan tu.. Cukup dengan artikal sudah.. Letak gambar tu mmg  menjatuhkan maruah dia dan mematahkan hati peminat-peminat bola tanah air !

Sekali lagi tahniah .. pada sapa ? Fikir la sendiri ..

40 komen :

Suraya Aris berkata... [Reply to comment]

lagi letak gambar lagi laris la blog dia tu mcm goreng pisang panas. 'untunglahh'

mIss toRayAkI berkata... [Reply to comment]

kesian kfcm

Dayana AZ berkata... [Reply to comment]

Hadoiiyaii, kurang berkat la macam ni :(

aein pandy berkata... [Reply to comment]

nk tgk gmbr tu.. ade link x.. hahaha..

aein pandy berkata... [Reply to comment]

nk tgk gmbr tu.. ade link x??

laskar pelangi berkata... [Reply to comment]

macam-macam lah apek ni...huhu~

setankecik berkata... [Reply to comment]

Ape dpt dgn mengaibkan orang. Tak faham lah dgn manusia zmn skang ni

Ahlam Miera Amirul Shafie berkata... [Reply to comment]

apek..apek..hurm.....pas satu2...hurm...

miszfazierra berkata... [Reply to comment]

setuju , orang lain tak payah lah nak sebarkan pic apek tu nak menjatuhkan aib orang ade lah . ishh

sya hassan berkata... [Reply to comment]

kbykn org.. bile dah nme naek skit.. lupa dri.. adoyai.. apek2.. lps satu satu kontroversi.. *speechless*

kalo ye pon xyah la ltak gmbo byk2.. and kalo blh xyah ltak lngsung.. mmg mengaibkan kot.. hurmm

Ati Masrif berkata... [Reply to comment]

kesian apek. tak patut depa buat lagu tu.
dia pun banyak buat sumbangan utk malaysia.

Adzrien Shoppe berkata... [Reply to comment]

nak kesian pun susah juga, dah benda salah. kalau dah diri sendiri tak kesiankan jiwa sendiri. tapi mengaibkan tu mmg tak molek pun. harap dia segera berubah utk kebaikan diri sendiri dan juga masyarakat sekeliling.

faizulosman berkata... [Reply to comment]

mencetus perkara kontroversi kn 1 dosa...

私の名前はMrs Lanun Daratです。 berkata... [Reply to comment]

itu biasa..cuba tengok masa malaysia menang.takde keluar cite panas tentang dia.kalo kalah je mcm2 cite timbul...kalah dihina..menang disorak.baik tak payah sokong

LyNdA Aziz berkata... [Reply to comment]

tu la jadinya .

Azza Firza berkata... [Reply to comment]

fitnah itu berdosa, bila orang dah glmer mula la pihak yang tidak diingini membuat sebarang kontrovesi, jenis takleh tgk org duk senang, apa laa

Nora Yusop berkata... [Reply to comment]

kesian jg kt apek..
org da femes, mcm2 dugaan...
ttp kekalahan smlm mmg sgt mndukacitakan...

huh!!! terskema plak...

TiraPengemis berkata... [Reply to comment]

sy sokong a.ben...
cian apexxx...
jth prestasi die...tertekan.

Nizam Ijam berkata... [Reply to comment]

rileks apek... demo dah terbaik.....

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

harap anak ikan gua iaitu nazmi amik pengajaran..=)

Honey IsyQi berkata... [Reply to comment]

huhhh kesian adek2 harimau kita kan abg ben.. sedey giler kot smlm sampai nanges kat curva...hukhukkkk
dorang akan rest lama till next game on february..so still hev byk masa to improve..hopefully FAM antar adek2 HM ni training kt luar..Japan maybe..hihii

slumberdek berkata... [Reply to comment]

macam macam huh

-✿Ayu✿- berkata... [Reply to comment]

setiap kejayaan seorg lelaki berdiri seorg wanita yg sentiasa menyokong...tp jgn krn wanita jgk karier KFCM akan MUSNAH!... beringat dlm buat sesuatu perkara !

La dOLcE mEa_nAtt berkata... [Reply to comment]

betul stuju abg ben...x baek aibkan org, xperlu malukan orang...sbb nak lariskan blog dia, sanggup pulak aibkan org...

Izyan Masri berkata... [Reply to comment]

KALAU AKHLAK TAK JAGA,TAK KEMANA HEBATNYA TU NANTI

NuRkiLaN AiNa berkata... [Reply to comment]

abg jom singgah baca kat blog saya http://unggupurple.blogspot.com/2011/11/memilih-hidup-sendiri.html ...

agak sesuai dgn entry abg ben kali nie ... thanks!^_^

Abhamz berkata... [Reply to comment]

salam, klu dah glamour tapi tak kuat iman...mmg boleh tergoda dgn segala keseronokan yg melalaikan...doakan agar Allah SWT memberikan taufik dan hidayahNya.

NuRkiLaN AiNa berkata... [Reply to comment]

abg ben, meh la singgah baca entry saya kali nie di http://unggupurple.blogspot.com/2011/11/memilih-hidup-sendiri.html

agak bersesuaian dgn entry abg kali ini untuk muhasabah diri. Terima kasih.

Sizzling Suzai berkata... [Reply to comment]

hah...mane gamba?! =( penting wooo..haha

Stacy Hanza berkata... [Reply to comment]

ntah la nak cakap apa, tapi pic tu mmg xsedap mata memandang. tapi kita tak boleh tuduh2 jugak..nanti dosa sendiri2 tnggung.. so i peace out.hehe

syuha zulkifli berkata... [Reply to comment]

Bila dah jadi sebutan, kalau namanya manusia ni, macam2 boleh jadi. :)

relevan berkata... [Reply to comment]

Bes KFC ..semalam makan kepak dia..

Mizfantagiro berkata... [Reply to comment]

Br bc & tgk pic2 tu..hurmmm apek oh apek..

Qil_H0shi berkata... [Reply to comment]

kecewa dgn apek ~_^

aMyErInAiMiE berkata... [Reply to comment]

mungkin die perlu bfikir sblm membuka aib org. skg aib dia dibuka tanpa disangka2.Allah Maha Adil. kn? :)

MaYa MustWany berkata... [Reply to comment]

entahla..tak nak campur adukkan prestasi dan peribadi.kalau dia bagus dalam permainan,kagum & pujian dengan usaha nya.kalau de gosip/kisah benar peribadi,tak nak lah hukum tak tentu pasal.hari kita belum tahu lagi..

kiz berkata... [Reply to comment]

bukan apek yang cetuskan kontroversi..tapi yang siarkan dan si empunya gambar..ehhe

Rosniena berkata... [Reply to comment]

dengar crite kebanyakkan life style pemain bola mmg begitu..

Aisyah Buwathy berkata... [Reply to comment]

Kurung jer dye kat masjid nu hah, biar dye tafakkur sndri.

Fareed berkata... [Reply to comment]

Adess!! kwn tgk ok jek persembahan Apek Time lawan Bahrain hari tue. Kwn rasa, punca kekalahan hri tu adalah, pasukan kita terlalu yakin setelah mendahului dengan 2 gol. Lbih2 lagi Bahrain dah tgl 10 org pemain. Biaq depa rasa sikit mcmana nasib jika main mcm budak 10thn main PS2.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI