Ahad, 27 November 2011

Cara nak tarik pembaca ..

Kalau baca suratkhabar Harian Metro hari ni , pasti korang akan dpt jawapannya ..

Rasanya nanti sapa yg akan beli ? Lelaki atau perempuan ? Sapa yg akan menjeling nanti ? Sapa yg akan tersenyum simpul nanti ?

Paling penting , sapa yg tersenyum riang ????? Harian Metro laaaa...
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 komen :

KhaiRin berkata... [Reply to comment]

sejujurnya...x suka harian metro...x mendidik minda

syazwan tahir berkata... [Reply to comment]

haha...wow, igtkan daun kesum tu utk letak dalam kuah laksa je...tak sangka bleh jadi mcm tongkat ali.hik2... abg ben tak nk try? (gurau je) :P

salam singgah dari enciksyazwanpunyablok.blogspot.com :)

Mohd Azrul Aziim berkata... [Reply to comment]

faham. bagus perbandingan ni ben. thanks..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

berebut2 org nak baca...hehe

Myiesha berkata... [Reply to comment]

dah tak de topik..yang ni jer laris..

Santri T.P.I.N.I berkata... [Reply to comment]

untung harian metro....he3

Abhamz berkata... [Reply to comment]

salam, boleh baca sebagai panduan atau pengajaran....

Suraya Aris berkata... [Reply to comment]

@KhaiRin setuju

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI