Kering ideakah aku ?

by - Selasa, November 08, 2011

 

Iskh.. aku kalau kering idea , aku takkan update .. aku akan biar blog aku tu dari entah apa apa yang akan aku update .. Mungkin itu pendapat dia yang mungkin tidak beberapa ikut sangat blog aku ni .. Tak pe , perkara kecik je ..

Pada entri Tiru gaya awek blogger .. Edisi boring dan Tip malam pertama : Gaya mengoda isteri yg status anak dara ini , sebenarnya jika diamati ianya satu entri yang punya maksud yang lain .. Aku menyampaikan dalam bentuk yang tersendiri.. Seperti yang pernah aku kata dulu , blogger sesekali kena kreatif.. Jangan hanya ingat artikal yang panjang saja mampu membuatkan pembaca berfikir sebaliknya gambar juga punya peranan tersendiri.

Yang kedua , sesekali aku nak tonjolkan yang blog aku ni bukanlah blog serius memanjang .. Tak best la kan .. Kang ingat blog aku ni cam MASTIKA lak atau ensiklopedia mahupun wikipedia.. Boring la kan ..

Amik contoh Rowan Atkinson.. Kreatif dalam komedi . Simple tapi ada makna.. Berapa ramai yang rasa dirinya lawak tapi gagal buat penonton ketawa ?

 

Aku bukanlah terasa.. Terpulang pada memasing punya pendapat tapi bagi aku , blogger haruslah bijak memainkan emosi pembaca ..

You May Also Like

4 comments

  1. sentiasa berterima kasih kepada ben....

    i like the entry

    BalasPadam
  2. klau kring idea bukan ben ashari nmanya ;D

    BalasPadam
  3. Biar kering idea, jangan kering air. Kuang kuang kuang! :-p


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] Edwards Syndrome

    [U] Suis

    [U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

    BalasPadam
  4. abg ben... ad tips utk gemok kn badan x??? plish plishh.. help mee... hehehhe... nk gemok.. bdak keding jea nih :D

    BalasPadam