Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 29 November 2011

Mood ke laut !!

Entahlah.. sejak dua menjak ni , mood serupa cuaca kat Kelantan mahupun Terengganu .. Malas gilaa nak update blog ..

Jgn kata nk update , nk tgk laptop pon rasa menyampah gila .. Hurm.. Ni mcm petanda awal nk 'tutup kedai' jer ..

Kenapa boleh begini ?????? Apakah ubatnya ????? Hurmmm.. Hanya mereka saja mengetahuinya ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 komen :

Princess Nur berkata... [Reply to comment]

itu lah yg selalu sy rasa..huhuhu

raiz berkata... [Reply to comment]

biasa la tu en. ben.. lex2 dulu jap2 lagi mari le mood tu semula kott.. :)

Miss Nadya berkata... [Reply to comment]

abg ben...nad pon pernah wat entry mcm ni..tajuk je lah sme..:)

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/11/mood-ke-laut.html

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

ben sibuk benda lain kot?sbb tu takda mood

smilenajah93 berkata... [Reply to comment]

sabarlah abg bens :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI