Jemputan ke FESTIVAL FILEM MALAYSIA ke 24

by - Jumaat, November 18, 2011

 

IMAG0941-1

Oh..FFM yang ke 24.. Aku dah confius dengan Sukan SEA yang ke 26.. hehehe.. terbalik sudah ..

Berbalik kepada FFM … Jutaan terima kasih kepada saudara En.Martias Ali dan isterinya , yang mana seorang blogger yang amat peramah dan juga seorang penulis skrip drama/filem , kak Adza Irdawati , kerana sudi menjemput aku dan isteri .

Malangnya wife aku takbeberapa boleh nak join semua ni buat masa sekarang .. Tak larat katanya dan cepat pening.. Hehehe.. Nak wat camana.. dah 5 bulan..

Dan juga terima kasih buat adik aku yang sudi g amik kad jemputan ini di FINAS .. Aku tak sempat nak amik sbb kerja.. Hehehe.. Susah nak lari g time kerja..

Dan pastinya hujung minggu ini jadual aku padat giler.. Esok malam , aku nak bertolak ke Langkawi dan pulang pada pagi Ahad untuk kejar ke FFM pulak.. Isnin tu lak , nak ke Port Dickson sbb ada urusan kerja.. Rabu baru balik.. Nasib baik duk kat hotel best kedua duanya ni.. Hehehe..

Tak sabar nak g FFM ke 24 ni.. Bukan pe.. nak tengok fesyen artis klwood masa kini.. Ikut trend la katakan.. Heheh.. tak la.. Saja nak tengok live.. Sesekali .. Walaupun bukan minat sangat.. Tapi sebab pelawaan dari En.Martias Ali dan kak Adza , maka aku g la..

Mungkin aku akan g ngan geng blogger aku , Broframestone dan Ujang.. Tu pon kalau dia tak g Sarawak.. Apa apa pun tunggu ahad ni… Heheh.. Aku buat entri live dari sana.. Auwww… Hahaha…

You May Also Like

8 comments

  1. haha, Klwood, cam ni pun ader. Dapat jemputan ke FFM pulak tu, memang best. Ahad ni aku tunggu abgn ashaari buat entri live dari sana, ekeke

    BalasPadam
  2. alamak, mmg best!

    leh la pose macho dgn artis ek ..

    BalasPadam
  3. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......nak pergi jugak..........sob3..........:'
    (

    BalasPadam
  4. Azila tak sihat ke.. Oh takpa biar di berehat ye kirimkan salam akak pada dia y.. utk adik Ben , Ujang dan dik Broframestone kita jumpa di sanaaaaa di sanaaa di sanaaaaa

    BalasPadam