Seronoknya berkapel ni , suka hati bila boleh putus n rujuk berkali kali ..

 

image

Jantan : Eh , kau ingat muka kau tu lawa sangat kee .. aku boleh cari 10 la macam macam kau ni !!

 

Betina : Pergi laaa.. muka kau tu pon cam muka cleaner jamban kat opis aku laaaa..

 

Jantan : Ok .. kita clash skang !

 

 

Betina : Apadahal !!

 

 

5 minit kemudian ..

Jantan : Sayang.. maafkan ai .. ai terikut perasaan amarah ini ..

 

Betina : Yer.. ai pon.. Oh.. Ai lap yu laaa ..

 

Minggu depan ..

Ulang dialog pertama ..

33 ulasan:

  1. Bhahahaha..kapel lah sangat kan. Huhuhuhuhuhuhu

    BalasPadam
  2. buang karen =D

    BalasPadam
  3. Ada lagi. Lepas clash dgn org ni, kaple dgn org lain plak. Pastu putus, pastu kaple lagi dgn org pertama, pastu putus, pastu kaple, *ulang lagi 600 kali.

    BalasPadam
  4. hahahaha... gaduh jer putus... pastu rujuk balik... dapat ulang byk kali... kalau dah kahwin... gaduh2 jer cerai... berapa kali jer boleh rujuk...

    BalasPadam
  5. pi mai pi mai..lagu tulah..hahah..masam manis berkapel..kahwin lagi sweet..:)

    BalasPadam
  6. wekkkkkkkkkkk..!
    nak muntah psgn kapel yg x matured!

    BalasPadam
  7. cinta monyet la tu...putus kapel..putus...kapel...

    BalasPadam
  8. mcm kena kat btg idong sendiri jer!

    BalasPadam
  9. hahahaha...
    kapel mcm kunyah nasi lak.senang aje :)

    BalasPadam
  10. wahhhh....selalu cinta monyet...ni cinta buwung kakak tau lak..;d

    BalasPadam
  11. fenin kepale~ lantak kau la nok nk putus ke hape..kikikiki :P

    BalasPadam
  12. kapel bleh la buat camtu, bila dah kawin jgn sesekali ikut nafsu amarah kelak jadi gila...GILA TALAK!!!!

    BalasPadam
  13. follwd cni nak numpang gelak...huhu..

    BalasPadam
  14. cleaner ofis saya cun.. single & available

    BalasPadam
  15. memang selalu macam tu kan orang bercinta???hahahhaha..lawak kot...

    BalasPadam
  16. adoiii... banyak dah jumpa mcm ni.. realiti tu :D

    BalasPadam
  17. kapel yg x serius namenya ni...

    BalasPadam
  18. HAHA ! setuju dengan apa yang abang BEN tulis kan ini.. mejority semua pasangan macam itu kan.. :)

    BalasPadam
  19. lol sudahnya #foreveralone haha

    BalasPadam
  20. hahahaha....kapel neh umpama roda...sekejap diatas, sekejap dibawah....hahahahaha

    BalasPadam
  21. Hahahah ! Fenomena biase ouh , mnyampah .

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.