Suami saya gay

by - Rabu, November 02, 2011

 

Jangan tak tau ! Memang ada lelaki gay walaupun dah berkawin. Tu semua nak coverline jer .. Bukan nak tabur fitnah tapi inilah hakikat masalah dunia sekarang .

 

image

Hurm.. Semakin ramai gay di Malaysia.. Tak tau la dari mana diorang belajar semua ni. Internet ? Sewaktu studi di luar negara ? Atau genetik ?? Biar betik !

Di Facebeook , jangan cerita la bab gay ni .. Berlambak ! Tu si Baskoro Ahmad yang guna gambar aku di profile palsunya tu , penuh cerita pasal gay ! Tak pasal pasal aku lak yang kena !

Dalam Harian Metro hari ni , “Tanpa diketahuinya, saya pulang awal ke rumah dan sejurus tiba saya nampak ada lelaki lain yang tidak berbaju bersama suami di dalam bilik tidur kami. “Apabila saya masuk ke rumah secara mengejut, muka suami pucat dan menggelabah, namun masih cuba berselindung dengan memberi alasan lelaki itu rakannya yang datang ke rumah untuk berehat,” katanya.

Selepas kejadian itu, perasaan Liza semakin kuat mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena terutama apabila membaca SMS berunsur lucah di dalam telefon bimbit milik suami dan perbualan di laman sosial facebook suaminya juga ada banyak perkataan lucah.

“Saya juga menemui e-mel berunsur lucah selain gambar bogel lelaki dan perempuan. Lebih mengejutkan, semua gambar dan e-mel lucah yang diterima suami datangnya daripada lelaki.

“Saya sungguh sedih, lebih-lebih lagi bila terbaca perbualan kotor suami saya dengan pasangan gaynya,” katanya.

Hurm… entahlah… nak kata apa dah … Bagi la hadis atau petikan dari Al-Quran , selagi dok bertuhankan nafsu songsang tu selagi tu la macam tu ..

Semoga Allah beri hidayah pada golongan ini … Amin..

You May Also Like

27 comments

  1. Hmmm Manusia zaman sekarangg . macam - macam lahh kann . ishk2!~

    BalasPadam
  2. bkn hnya pada lelaki gay, tp pd perempuan yg sedemikian juga. moga hidayah Allah saja yg dpt mengeluarkan mereka dari dosa besar ini

    BalasPadam
  3. ada rumah pemulihan akhlak x utk golongan cmnie?

    BalasPadam
  4. wallahualam..macam macam dah dunia skarang ni.tak kenal dosa pahala,tak ingat akhirat.lupa Allah..langgar batas halal haram..

    BalasPadam
  5. kalaulah bini dia dah "terbaek" tpi dia still nak meng'gay'kan diri, mmg takleh nk uat per lar mcm tu...

    http://takbest.blogspot.com/2011/11/contest-pertandingan-wajah-seiras.html

    BalasPadam
  6. isteri gay tak ada eh......;d..../...penah jmpa pasangan gay kat air terjun....romantik abis...apa dia owg nampak tah suka lelaki dengan lelaki..

    BalasPadam
  7. berlambak sgt...yg berselindung macam ni..tup tup songsang..haishh....macho luar, songsang dalam..apa mahu jadi..

    http://dzuandiey.blogspot.com

    BalasPadam
  8. betul3 ! it's too much i suppose !
    dah lah malay yg officially Islam pon belambak2 gay. kawen setakat cover line. even dalam golongan educators pon ada. so cmne our next generation ? ermm..

    BalasPadam
  9. memang da bersepah pon abg ben .. tak tau lahh nk ckp ape... ini lahh tnde nye dunia da akhir zaman ... kembali mengikut ke zaman kaum nabi lut .. nauzubillah T_T

    BalasPadam
  10. astagfirullah...

    itu semua perasaan... nafsu...
    kalau boleh kawal tak ada masalah.
    kawal dgn cara mengingati Allah. moga kita semua dijauhkan daripada perkara2 sebegini...aminnn

    BalasPadam
  11. inilah kesannya kurang Islamic Education...:D

    BalasPadam
  12. Seramnya kalo baca bab2 gay / lesbian. Meremang bulu roma. Tak terbayangla kalo hal2 gini jd kat diri sndiri. Semua Allah memberi hidayah dan membuka pintu hati2 mereka yg GAY ke jalan yg benar dan diredhai Allah.

    BalasPadam
  13. Liza? Ohhh tidak! Bila melayan aje hati dan perasaan tanpa berpegang pada agama, akan hanyutlah dia.

    BalasPadam
  14. mintak jauh la dari semua tu.. takut..

    BalasPadam
  15. dunia akhir zaman..lelaki sejati sudah pupus agaknya huhuhu

    BalasPadam
  16. Selalui terfikir, masa gay main ikut belakang, tak kena najis ke tote dia? Heheh. Curious ni.

    BalasPadam
  17. Kalau orang tanya pendapat saya tentang gay: Tentulah saya marah dengan perlakuan mereka kerana mereka golongan yang sesat dan menyesatkan orang lain dengan menyebarkan anggapan bahawa perlakuan mereka “sah”. Dalam masa yang sama, saya berasa kasihan kepada mereka kerana menghadapi cubaan yang amat berat dan sebagai ahli keluarga, ahli agama atau masyarakat, kita perlu bantu mereka untuk mencari jalan keluar daripada “masalah” ini.

    BalasPadam
  18. tu la pasal... kdg2 memg terkejut, lelaki yg nampak macam 'jantan'.. muscle sane sini tapi..
    malas nak cakap.. bukan cakap kosong tapi pernah kena.. cakap macam Ustaz.. tapi.... eh3.. banyaknye tapi.. tak boleh pakai ini orang...

    BalasPadam
  19. bnda2 cmni bnyak di ipta n ipts skrg nih..gay dgn gang2 gaynya nyah dgn gang2 nyahnya,,huhuhu...tpn segang silu brpimpin tagn..huhuhu...gang2 nyah lak sanggup prgi bilik ke bilik kolej lelaki utuk twarkn prkhimdmatan...

    BalasPadam
  20. pagi tadi memang de baca kat online.hemm..kesian wife nya..wife dia memang nampak nak jaga jugak rumah tangga,tapi lelaki tuh macam tak berubah jew..mintak2 la dia terbuka hati untuk taubat dan kembali ke jalan yang benar.amin

    BalasPadam
  21. abg ben, boleh ke kita kenal jenis2 laki macam ni? macam mana nak tahu eh?

    nauzubillah. minta simpang la benda2 macam ni. masyarakat kita makin jahil:(

    BalasPadam
  22. hahahahahahaha sedih btol manusia zaman skrgni..jgan xtau,artis pun ad yg gay n lesbian...huhuhu =='

    BalasPadam
  23. hahahaha sdih btol mnusia zaman skrg...artis pun ada jgak yg gay an lesbian..punah2..=='

    BalasPadam
  24. Umat akhir zaman. Kite da kembali ke zaman kaum Nabi Luth. Takkan nk tunggu smpai bumi diterbalikkan baru nk bertaubat..ishk -.-"

    BalasPadam
  25. kesian isteri2 mereka, . . . . gay ni kan haram, . . . . malah menyalahi fitrah normaliti manusia, . . . haiwan pun tak pernah gay, . .. . . .. . . . manusia je, . . . sepanjang usia bumi ini, . . . belum pernah kan ade haiwan yg gay/lesbian, . . . . manusia je kan ? fikir-fikirkan, . . .

    BalasPadam