Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 25 Disember 2011

“ Mana telekung akak ?? Nak solat ni ! “

 

 

image

“ Adik , nampak telekung akak tak ? Nak solat ni .. cepat la.. “

 

“ Tuu.. Akak ni ,cari ngan hidung kee  ?? Er , kak .. Allah melihat kita setiap saat. Bukan masa nak solat je tau .. “

 

“Maksud adik ? “

 

“ Yelah , masa solat , tutup aurat.. Lepas solat ? Akak pakai ketat ketat tu.. Rambut akak tu .. Hehe.. “

 

“ Erk… “

8 komen :

Yasmin Aris ♥ berkata... [Reply to comment]

HAHA :D
Solat takat cukup syarat je xbley gak enn . Heh

JR berkata... [Reply to comment]

Kena sebiji, hahahaha!!

Tajuk entri terbaru di blog JR: "Ngeri Dan Dahsyat: Doktor Jumpa Biji Mata Di Dalam Kemaluan Wanita"

Lady Milo berkata... [Reply to comment]

haha.., betul tu.. masa solat saja berbungkus elok tutup aurat, dah abis bukak balik..

Prince berkata... [Reply to comment]

Inilah pilihan yang ada untuk mereka, sama ada hendak utamakan dunia atau akhirat. Malangnya dunia yang menjadi keutamaan mereka...
:|

Sara Ali berkata... [Reply to comment]

=)....

insya Allah,,,
akan di perbaiki ...

fiza nurani berkata... [Reply to comment]

:)

smilenajah93 berkata... [Reply to comment]

kan dah kene sekalik ! hohoh ~

:: Cik Nur :: berkata... [Reply to comment]

hahaha..hamikkk...!!
sape mkn cili..dia yang terasa pedasnyer....

:)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI