Salah nombor !

8:28 PTG
  Pernah tersalah call atau antar sms ? Hurm.. pasti penah kan ? Respon dari penerima tu camana ? Kalaulah si telefon tu lelaki dan peneri...

Jahat giler ini olang !

2:15 PTG
  GAYA tersendiri pemain Real Madrid, Marcelo (kiri) meraikan jaringan Cristiano Ronaldo ketika bertemu Getafe dalam perlawanan La Liga...

jOM bErcuti ..

10:28 PG
Jom rancang percutian kita tahun ni ... macam macam ada dlm negara kita nih .. hehehe.. duta Pelancongan Malaysia aku neh.. hahaha Untu...

Mmg dari dulu kot gini ?

9:07 PG
  Kedua dua gambar diatas adalah pada tahun 2007 ... amacam ? Hahaha.. Bawah ni lak pada tahun 2011 .. hari ini yer .. Padahal , aku suka...

Penghargaan buatnya ..

1:36 PG
  Dalam ketensenan , aku telah mengklik ym aku .. lantas tengok id dia menyala lalu aku menyapa dan akhirnya tak pasal pasal aku buat 2...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.