Teruk la camni weh !!

7:36 PTG
  Wah.. bagi pengguna ERL yang sering parking kereta dia di stesen ERL PUTRAJAYA , dah mula dikenakan bayaran !!! Pergh.. giler la wehhh ....

Blogger 'U' wat hal !

12:27 PTG
  Baru dapat jemputan .. ada blogger UKM berminat nak buat gathering nanti .. hehehe.. rajin betul blogger 'U' ni buat perjumpaan....

Ada macam tak de ..

11:30 PG
  Teringat satu kisah ... zaman sekarang ni , bila dah berkahwin , maka 'dia' aku punya .. maka boleh dibiarkan begitu jer.. Walau...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.