Best ke badan besar ni ?

11:18 PTG
  Whopsss ... ni bukan aku.. hahaha... tak mungkin aku jadi cam bro Sazali.. tak mungkin tak mungkin .. terlalu otai ... terlalu power ra...

40 tapi 34 ..

9:42 PTG
  Lega .. baru pas g gym .. Ingat malas nak update blog ... tapi .. tak pe la.. bagi lepas 'stim' jap... hehee.. malam tak update ...

Jangan jangan jangan !!

4:24 PTG
  Apakah korang dengar apa yang aku dengar ? Ye... aku dengar .. suara suara sumbang berkata kata .. " Oh.. dia sedang mengejar trafi...

Layan jiwang sat ...

3:51 PTG
  Hilangnya Cintamu Lirik Ost Lagenda Budak Setan Bila cinta kini. Tak lagi bermakna Yang ku rasa kini Hanyalah nestapa Ditin...

Jangan tengok jer ....

2:26 PTG
Sapa kaki contest , GA .. amat digalakkan menyertai segmen milik THE GARANG neh.. Garang eh ? hehehe ..  Mudah je segmen ni .. dia kata la...

Blogger contoh !

10:17 PG
  Serius .. mmg aku tabik ngan blogger ni .. Yang pertama.. dia fasih giler berbahasa melayu.. Kedua , sanggup join komuniti blogger melay...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI