Aku kena berhati hati ...

11:08 PTG
  Wah... aku pasti pasni ramai akan tunggu aku buat silap .. pastu mari serang BEN ASHAARI !!  Haa.. mai la maaii .. aku saman sorang sora...

Gara-gara majalah ...

10:00 PTG
  Alhamdulillah .. kenyang sudah ... baru dapat makan berat skit ..  hurm... Rasanya ramai dah tau kan pasal RAPI tu kan ? Penantian dah b...

Mereka ini TERBAIK !!

8:22 PTG
Cayalah !!! Mereka sahut cabaran aku dengan memeningkan kepala .. hehhee... Maka selayaknya mereka semua ini pemenang ... Tiada NO 1 atau...

Buat duit dengan blog ?

4:37 PTG
Hurm... ramai bertanya.. betul ke dapat buat duit dengan blog ni ? Camana nak dapat duit ? Diorg bayar camana ? Banyak ker ?  Halal ker ? Ai...

Bila cinta itu pergi ....

12:15 PTG
  Retak sudah kasih sayang kerana menurut kehendak keluarga ..  Cinta yang terbina bertahun lamanya terpaksa dihanyutkan...  Hurm.. tiada ...

Masih ada masa ...

7:29 PG
  Teringat komen dari seorang rakan blogger semalam ... "Hai Ben Ashaari, it is my 1st time here. just to share, i blog sebab min...

Tamat bulan madu ..

6:52 PG
  Sekejap masa berlalu ...Nak tunggu 'hari itu' punyalah laamaa... bila dah sampai , sekejap je berlalu .. Tapi itulah orang kata ...

Raja Poligami

1:33 PG
  BERANI beristeri ramai? Pasti ramai, khususnya lelaki yang termenung seketika dan tidak kurang juga yang memberi senyuman sinis saat dia...

Blogger idola aku ...

12:41 PG
  Ehem... ehem.. sapa rasa rasa korang ? hehehe .. ops salaahhhh .. Sapa ? Oh.. tentu sekali tidak .. Bukan dia .. Lelaki atau perempuan ?...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI