Rakan-rakan sekalian ..

10:47 PTG
  Aku baru terima mail di Facebook dari seorang rakan .. Hurm...  Beliau juga seorang blogger seperti kita .. Menurutnya ... erm.. apa kat...

Kerja gila lagi ..

10:21 PTG
  Baru sampai rumah .. Sampai kat stsn ERL Putrajaya dalam kul 8.50 malam ... call wife .. bagitau tak yah jemput.. aku nak jalan kaki dar...

Kreatif ... i like ..

1:53 PTG
  Jutaan terima kasih buat mereka mereka yang telah meluangkan masa menceritakan tentang .. er.. tau la kan .. seperti kak ummi zaihadi ,...

GEGAR BLOG : Soalan 3

12:18 PTG
  Ok .. Kembali kita ke .... GEGAR BLOG .. Contest menang hari ni , esok tau dah sapa menang .. hahaha.. Bukan gores dan menang yer .. O...

Ala.. 'RAPI' jer ..

10:55 PG
  Ramai tak tau langsung mengenai majalah RAPI .. Mungkin ingat majalah ini sekadar majalah kesihatan khusus untuk wanita saja .. Hurm....

Nak turun ke tak nak ?

9:30 PG
  Argh.. tensen.. muka dah berpeluh .. badan pun dah mula keluar peluh jantan .. Grr.... Tengok jam .. hurm... Dah mmg lewat.. Lrt tadi pa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009