Ular punya hal ..

10:52 PTG
  Selesai di Jerteh .. balik ke Kok Lanas semula .. Dalam perjalanan , macam macam cerita la .. Saja nak menyingkatkan perjalanan dengan b...

Gua SYOK SENDIRI okeh !

12:31 PTG
  Ok... segmen saja saja menghibur hati di pagi hari yang mendung ini .. Hurmm .. aku sebenarnya serba salah .. dapat mesej dari rakan ber...

Segmen SYOK SENDIRI - 2

11:19 PG
-TUTUP SUDAH- OK.. pasti ada yang tertanya , apa pulak segmen kali ni ... Haaa ..mudah jer .. mari kita syok sendiri.. hehehe .. camana t...

Bangun pagi dan ...

6:12 PG
  Solat.. yer.. kalau bersenam selepas tu boleh ? Ada yang tanya aku camana nak bersenam jika ada perasaan malas.. Atau lebih tepat lagi c...

Aku tak marah ..

5:42 PG
  Kalau cinta katakanlah Tidak aku terus gelisah Kalau diam mana kutahu Aku takut ku kan berlalu pergi darimu Kalau benci lep...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009