Bukan salah aku !

9:47 PTG
  Aku tak tau .. kenapa dan mengapa ! Puas aku cuba memikirkannya .. tapi tak dapat jugak jawapannya .. Ahh.. geram .. Sejak dulu begitu.....

Kes parah !

8:52 PTG
  Aku penat sangat sebenarnya .. Tak cukup tidur.. nama je bercuti tapi tetap bekerja .. non stop action punya .. Projek hari ni selesai...

SUAI KENAL BLOGGER : 4

8:21 PTG
  Hehe.. aku terlangkau tadi.. patutnya 4 tapi aku ke 5 .. tapi tak kisah la.. sekadar nombor .. kan kan ? Hurm ..sekadar nombor yer .. no...

SIAPA BEN ASHAARI ??

12:56 PTG
  Siapa Syakillaaa ... Aku pon tak tauuuuuuuuuu.. woooo hooo .. Patut Kelantan tak berenti hujan sejak aku menjejakkan kaki ke tanah ini ....

SUAIKENAL BLOGGER : 5

12:19 PTG
  Ada sale la geng !! Cepat meng'usha'kan diri kat blog ISLAMICOPARADISE oK.. Iklan abis dah .. skang kita teruskan dengan ra...

Kan aku kata dah ..

3:43 PG
  Hurm... isu Mesir dan pelajar serta rakyat kita .. Ada berita terkini menafikan bahawa ada pelajar wanita kita di Mesir dirogol , adalah...

Jom klik NUFFNANG aku ..

1:37 PG
  Hurm.. mungkin blogger  baru.. tak per .. tak perlu nak marah atau nak maki hamun .. Ini adalah gara gara nak cepat kaya atau nak gak be...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.