Jangan benci LELAKI !!

5:41 PTG
  Putus cinta ? Kerapkali lelaki dipersalahkan ! Kenapa lelaki ? Dijawab oleh perempuan , katanya lelaki gatal ! Pantang tengok perempuan ...

Bosan ? Jom serbu !!

5:06 PTG
  Setiap hari ada je blogger buat contest , GA dan macam macam lagi aktiviti untuk menghargai pembaca mereka ... kan kan ? OK.. tamo beb...

Hasil 10 ribu FOLLOWER

4:15 PTG
  Hasil blogging untuk bulan Jan - Feb 2011 .. Tanpa main SEO .. hasil merepekan aku ... eceh.. Ok la kan ? Ramai gak masuk baca entri ...

10 ribu FOLLOWER !!!

12:50 PTG
  Alhamdulillah.. 10,000 jugak akhirnya .. hurm... tapi kenapa aku tak gembira ??? Hurm.... Tak kisah la.. terima kasih buat semua raka...

Realiti kehidupan ..

10:42 PG
  Hurm... tensen kan ? keje dalam opis tapi dalam tu ada 'penyangak' ..  Berpura pura baik tapi dalam diam rupanya syaitan bertope...

Tercekik chewing gum ..

7:29 PG
  Mmg feveret aku mengunyah gula gula getah ni ha... senaman mulut orang kata ... orang mana yang kata tu aku tak pasti la... tapi yang pa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009