Aku pemalu sebenarnya ..

5:58 PTG
  Gambar ehsan dari ADI BAZOOKA Gambar diatas antara video yang akan keluar dalam minggu depan .. haa... Segmen khas Ben Ashaari dan Ma...

Blogger LELAKI tewas ?

4:45 PTG
  Tadi ada orang tanya aku , nape ada pendapat blogger perempuan dalam kategori LELAKI .. aku saja je letak situ.. kasi seimbang skit .. h...

Musibah di Jepun ..

11:26 PG
  Ada seperkara yang teringin aku nak biacarakan tentang musibah di Jepun tapi aku rasa baik aku pendamkan jer.. Nanti jadi isu lak .. Bab...

Aku benci SUEJOSHUA !!

2:10 PG
  Waaa.. dia pekena aku dalam diam rupanya !!! Grrrr.. hahahahah .. benci ! benci ! benci ! Inilah rupa aku sewaktu sampai sampai.. Tan...

Serba salah ..

1:52 PG
  Singgah di RnR Ayer Keroh untuk berhenti solat dan merehatkan diri ...  Aku g solat dulu.. wife jaga kereta .. hehe... kat depan sur...

Masak ! masak !

12:49 PG
  Alhamdulillah .. sampai jugak Putrajaya... Dari Manchap , aku terpaksa tukar driver.. aku terlalu penat .. Wife drive sampai Ayer Keroh ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009