Mari serbu blog itu !

2:59 PTG
  Hurm... jangan la sedih sedih.. jadi blogger ni bukan mudah ... segalanya bermula dari menangis.. mana ada bayi lahir lahir terus ketawa...

Kecik hati ku ini ...

2:35 PTG
  " En Ben.. sy prcaya sblm en Ben brada pd tahap skrg surely dlu2 en Ben pn prnh brada pd tahap sama ngan blogger yg bru nk mula skr...

Nak tackle FOLLOWER ?

12:59 PTG
  Ada yang baru berblog dan terkejut bila lihat jumlah FOLLOWER kat blog aku ni ha.. Sikit je ni.. banyak lagi blog yang jauh lebih tinggi...

Mesyuarat ibu ibu ...

8:05 PG
  Hehe... rileks.. tajuk je gempak .. bukan apa .. kejadian yang baru sangat berlaku pada aku tadi dl dalam ERL tadi... mmg agak melucukan...

Dia mmg berbakat besar !

1:34 PG
Serius ... aku nampak dia boleh pergi jauh dalam bidang ni.. tak kira la nak jadi pengacara ker ... wartawan ker ..pelakon ker ... model ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009