Kaulah pelita hatiku - 2

9:37 PTG
  Hurmm... masih takde feel lagi nak bercerita ... grr.. terlebih makan nasi lak .. mood ngantuk .. grrr... Baca geng kita punya dulu.. jg...

Dan PEMENANGNYA ..

3:48 PTG
  Aku nak sorang je pemenang .. heehe.. maaf eh..sebab satu soalan jer .. hehe ... Dan pemenangnya ialah ... http://bit.ly/enyniH Y...

Aku kemaluan ..

8:46 PG
  Ahaks.. Sampai sudah opis... apa kes ? hahaha... tajuk ngeri eh ? Tapi mmg aku kemaluan arrr.. maksudnya aku malu laa.. hehehe.. apa yan...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.