Benci Disko ..

11:28 PTG
  Dok layan cerita Indonesia yang bertajuk BENCI DISKO .. Lawak cerita dia .. tapi mmg ada 'isi' la gak ..  Kisah dua orang anak y...

Ni yg aku mencis neh !!

10:16 PG
  Tak sangka lak aku ada kembar dalam dunia maya ni selain si PW tu haa... hahaha... Tadi ada sahabat blogger bawa khabar dari 'ruma...

Kuala Lumpur blackout ??

9:03 PG
  Permandangan dari tingkat 23 , PWTC .. Menunjukkan lampu isyarat di persimpangan The Mall tidak berfungsi manakala PWTC sendiri pon dah...

Sekadar blog mainan ...

7:20 PG
  Salam .. selamat pagi ... Hurm... sihat ? Aku ok jer.. ari ni g kerja.. semalam ponteng .. Kenapa ponteng ?  :) ...  Peribadi okeh ! h...

Demam pilihanraya ..

2:04 PG
  Demam pilihanraya di Sarawak , dah kebah.. skang ni dalam internet pulak !! Demam pilihanraya DIGI .. Macam macam hal laaa.. huhu.. ngan...

AKU BARU BUKA BLOG #4

1:00 PG
  Tq pu3 Ok... Seterusnya .. dan bakinya esok eh ... sabau.. den nak tidur gak neh... http://selendanqburuk.blogspot.com/2011/04/be...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.