Gathering lagi wehhh..

10:33 PTG
  Sat sat .. undi aku sat ... jatuh balik no 2 .... klik SINI eh ... OK... satu gathering ( insyaaAllah ) akan dibuat sekitar pertengah...

Bengong punya jantan ...

12:02 PTG
  Sian.. dah la perempuan tu terlantar kat wad akibat dibelasah dek teman lelaki dia pastu kena belasah sekali lagi dek jantan dayus tu la...

iPhone 5 pulak ?

9:07 PG
  Terbaca kat Yahoo tadi.. hehe.. mesti peminat peminat iPhone dah mula panas bontot.. Masa untuk dapatkannyaaa..hehe.. maaf la yer , ak...

Jadual padat ...

8:13 PG
  Salam.. selamat pagi... Terasa .. mmg terasa.. ada dua blog ni.. susah skit nak jadualkan.. mana satu nak update dulu.. hurmmm .. yang...

Tanggungjawab BLOGGER

1:01 PG
  Alhamdulillah ... blogger sekarang mendapat tempat di hati PM kita .. haaa.. katanya blogger boleh membantu kerajaan .. Ok.. aku tamo ul...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.