Minyak naik lagi eh..

8:38 PTG
Mengikut entri dari sahabat, petrol Ron97 naik lagi... Alhamdulillah..syukur sangat... yelah , negara mana dalam dunia ni tak tau yg raky...

Balik sudah..

8:13 PTG
Selesai sudah..workout pon tak puas mana pon..hurm.. Yelah mana nak puas...datang pon lewat...pastu bla bla bla lagii..dpt je setengah ja...

Cuba bayangkan yer ...

1:40 PTG
Tengah aku nak makan keow teow goreng tu , aku sakit kat dada.. Aisey.. takkan jantung aku belah kanan kot ? Ke mmg kanan ? Gulp .. Hur...

Terharu di pagi hari ..

10:07 PG
  Apakah saat saat paling mengembirakan apabila bergelar blogger ? Kita dijemput menghadiri majlis rasmi sesuatu program yang besar ... Sa...

Oh tidak !!

8:33 PG
Ramai la pulak sok tggu lif...mari gunakan alternatif yg sedia ada..ke unit imigresen .hehehe.. Punch sudah... Published with Blogger-dro...

Lagi hujan

7:10 PG
Salam .. selamat pagi .. Hujan pagi ni..hurm...Tahniah Barcelona ..Yus, jangan cakap apa apaf ! Lama gila a a aku tak tgk bola.. malas nk...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009