Hari Ibu ..

10:25 PTG
  Aku tak pasti bila hari ibu .. kenapa ? sbb aku tak sambut pon hari ibu ... Kejam ke ? Hehe.. bagi aku , hari hari adalah hari buat mere...

Roti jala n kuah durian

9:00 PTG
Jeng jeng jeng..spesel untuk makan makan sempena Hari Ibu..hehe..tapi ibu aku yg buat. Mak aku tang ni mmg otai la..takat nk tempah tu se...

Gunting lagi

6:57 PTG
Kat kedai gunting rambut.. hurm.. kalu dulu diorg panggil kedai gunting mamak..skg aku rasa bukan dah mamak.. Nak gunting camana ek..bota...

Blogger sukarelawan ..

2:36 PTG
  Tadi aku ada tengok berita di tv... hurm.. berkaitan satu aktiviti sukarelawan membersihakan pantai Pulau Redang yang dicemari sampah sa...

Selesai ...

1:20 PG
  Arghhh... benci benci benci ..main angkut baju yang ada kat rumah mak aku .. pastu ngan slack .. kasut kerja .. huhuh... mencisss.... ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009