Kita lupa ibu ketika ..

9:41 PTG
  gambar hisasan Bila hangat bercinta... ibu tiada dalam hati.. Ketika ini segala kata kata ibu adalah untuk memisahkan cinta mereka ...

Dulu-dulu ..

7:24 PTG
Kat rumah mak aku ..Alhamdulillah,wife dah selamat menjalani pembedahan ...terima kasih atas doa dan prihatin kalian.. Wife ditemani oleh...

Gila gadget

7:22 PTG
G gym jap ..keluarkan peluh skit ..kang mlm mau tidur spital lg..hehe ..free wifi. Tapi bila sampai je gym ...rosak..member g tunjuk me...

Bosannya jadi cikgu ..

12:18 PTG
  G tanya mana mana cikgu dalam Malaysia ni .. bosan tak jadi cikgu ? Hari hari kena ajar ikut silibus yang dah ditetapkan.. pastu mengula...

Kenapa SEGMEN ?

1:23 PG
  Ada blogger komen semalam .. kebelakangan ni ramai blogger buat SEGMEN semata mata nak popular ... Betul..aku tak nafikan .. aku buat ...

Cantik kan ?

12:40 PG
  Hehehe.. bukan mudah nak dapat gini weh... 14141 .. hehehe.. comel gitu...  nak tunggu 20,000.. rasa rasa tahun ni gak atau tahun depan...

Blog pilihan #1

12:22 PG
  http://aindzaya.blogspot.com/ Sedikit coretan dari ku .. Hurm.. masih berjaga aku.. entah kul berapa nak tidur.. hanya mampu memerh...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009