Kantoi ..

12:31 PTG
  Hahaha.. nasib baik aku pakai cermin mata hitam pagi ni .. memandangkan cuaca seawal pagi dah terik .. aku pulak pedih bijik mata kalau ...

Sekadar hati hati ...

11:17 PG
  Dalam dunia maya ni , terlalu banyak 'penyamun' dan juga penyangak .. Spesis ni lebih kejam dari dua penyangak simbah asid ni .....

Ok ..berdiri lagi..

8:12 PG
Kat dalam lrt...dah duduk tadi..sampai satu stesen..masuk satu auntie berbangsa cina ni..nak duduk sebelah aku..melihatkan tempat dudk pasti...

Kembali..

7:20 PG
Arghhh.....rasa macam nk tdur kembali jer...seminggu hilang tanpa khabar berita aku ini...hehe..kononnya la.. Gamaknya aku dah turun bebe...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.