Bila bujang

10:33 PTG
Buat kali pertama dan terpaksa...aku g membeli belah selama 5 minit di Mydin..stok untuk 2 hari ...heeeeehe.. Gambar kat atas tanda aku b...

Musim balik kampung ?

9:18 PTG
Wah ...meriah BTS ..ramai jer balik kampung eh..hehe.. Baru nak kata lama tak naik bas...huhu..selasa depan dah naik dah ..ke Kelantan.. ...

Seminggu pengsan ???

6:00 PTG
  Biar anggur ??? Ari tu aku mc kan ? Sakit kepala tu kan.. lupa nak cerita .. Gamaknya petang ni cerita pasal perubatan je la eh.. hahaha...

BEN ASHAARI PALSU ! AWAS

2:34 PTG
  Gulp... ramai konpius.. hahaha... pelik siap tanya berkali kali mengenai id BEN ASHAARI di FB .. Kot la ada yang menyamar .. Alhamdulill...

Prasangka

1:31 PTG
Kelemahan aku dulu ..mudah pandang negatif pada sesuatu perkara tanpa menghadapinya terlebih dahulu.. Dulu , kalau aku nak solat jumaat ,...

Gila pangkat ..

11:47 PG
  G makan tadi sat.. plan nak tapau jer..tapi terjumpa satu bro ni yang dok makan gak.. hehe.. ada geng..tengok jam.. ok.. boleh la curi 1...

Gua dah gian ...

8:58 PG
  Dulu diorng dok sebut laaa menatang neh.. aku ingatkan menda laaa.. Dalam Hp aku ada.. Tapi bila dah mula layan .... Tu diaaa... aku dah...

Pilihan kehidupan

7:32 PG
Menjanjikan keselesaan...yeargh...itulah dia ... walaupun tujuannya sama namun ada perbezaannya.. Begitulah kehidupan kita.. keadilan ada...

Pecah rekod sudah...

12:52 PG
  Bertarikh 20/5/2011 ... hurm.. rekod peribadi aku dipecahkan sendiri .. Sasaran skang , bawah 100 .. mampukah ? huhu.. tak pe... tuuu...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI