Seposen pon mau kira ka ?

9:49 PTG
Grr.. hurm .. makan tadi RM13.10 ..ingatkan dapat la diskaun seposen lepas bagi duit besar tapi dipulangkan skali ngan syiling..kedekutnyaaa...

Camana la nak maju !

6:38 PTG
Kat bangi ... g pasar mlm ..aku suka dulu tapi tak suka dah skg ..nanti aku shopping makanan ..tamo tamo.. Ingat nak pekena sup perut ..g...

Sedih je kan ..

11:35 PG
  Dok layan tele-movie PENSIL kat ASTRO .. huhu ... sedih jer ... Mengisahkan seorang budak yang kurang sempurna yang sering dihina oleh...

Ku rindu saat itu ..

3:19 PG
  35 tahun .. walaupun ada beberapa bulan lagi akan menjengah usia aku tu , tapi aku dah berasa umur aku sebegitu rupa .. Hurm.. Sekejap j...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009