Jap halal , jap haram ..

10:32 PTG
  Bukan bir tu yer .. Ni kisah benar yang dah berpuluh tahun lamanya .. Erk.. puluh ke ? Kot.. lebih kurang la... lama gak tu kan ? hehehe...

Pantang berkuasa skit ..

6:55 PTG
Hurm ...tdi aku dah taip panjang panjang satu entri tu ..tapi bila pk balik ..hurmm ...tak yh la post ... sbb aku kritik pihak berkuasa gitu...

Best ke CINTA AKHIR ?

5:06 PTG
  Ini filem pendek takkan tayang kat panggung , okeh ! Ni sekadar kempen ASAP ... ala.. kempen anti rokok la .. hehehe..  best ke ? haaaa...

Blog Bikin duit ..

4:10 PTG
  Pada sapa sapa yang ada buat bisnis kraf di dalam dunia maya ni dan perlukan platform untuk mempromosinya .. sila rujuk blog dibawah ni ...

Bulat itu mengoda ..

2:43 PTG
  Argh.. pagi pagi lagi aku dah wat dosa .. dosa pancaindera termasuk mengumpat dalam hati .. haih.. nak wat camana ? dah rezeki depan mat...

Memalukan betul !

1:29 PTG
Harap badan besar ..duduk berpeluk tubuh tapi otak takda ! Serius ...aku dlm komuter menghala ke hentian Putra .. sewaktu aku masuk tadi , ...

Cinta Akhir - ASAP

12:44 PTG
Baru lepas tonton 10 minit filem pendek lakonan Pierre Andre dan Liyana Jasmey ... sebuah filem pendek yg memberi kesedaran mengenai kebur...

Jemputan khas ..

9:54 PG
Sakit kepala .. sejak malam tadi kepala aku sakit sangat .. nak g gym pon malas .. haih .. kalau duduk rumah ok jer lak .. stress kot ..apa ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.