Blogger Pilihan #1:5

11:45 PTG
5 blogger pilihan malam ni dipilih sehingga jam 2 pagi.. sapakah menjadi pilihan aku malam ni berdasarkan komen komen yang ditinggalkan ? ...

Baru remove sorang ...

8:12 PTG
  Aku manusia.. kadang-kadang bila kita berkongsi sesuatu , jika terdapat kesalahan dan kesilapan , cara terbaik ialah dengan menegur .. C...

Perlu ke aku tamak ?

5:42 PTG
  Kadang kadang aku rasa bersalah .. kenapa ? Bila sesuatu yang aku tau tu , aku sembunyikan .. Bukan apa , bila aku cerita atau khabarkan...

Menjunam jatuh !

11:30 PG
  Dari ranking di Malaysia , 166 dan skang jatuh kembali 178 tapi peliknya di ranking dunia naik dari 45 ribu ke 44 ribu ... sana turun...

Lagi dari buku itu ..

8:54 PG
  Grr.. patutnya hari ni aku ke Taman Warisan , Putrajaya .. Tapi bila aku dpt tau sapa yang wakil bersama unit aku , aku terus M.A.L.A.S ...

Busuk hati ke iri hati ?

8:47 PTG
Ada seorg kawan aku la.. cerita satu kes kat aku ... Dia tertanya tanya ... Minah sorang ni , tak leh tengok dia lebih skit .. apa saja yg ...

Hampir berjaya !!!

10:24 PG
  Nyaris pagi tadi aku nak isytiharkan kemenangan pada HIDAYAH SALLEH (3.57 pagi ) .. sikiittt je lagi .. kalau tengok tempoh masa tu ...

Mimpi pelik ..

4:20 PG
  " Sedang aku bermain ping pong bersama rakan aku , datang seorang lelaki dan perempuan .. dalam berpakaiaan uniform sekolah menenga...

Nikmat kehidupan ini ..

7:13 PG
Salam .. selamat pagi .. Nyamankan udara pagi ni .. sejuk jer. Rasa tenang gitu .. Entah mengapa sejak subuh tadi asyik teringatkan mer...

Bila mau abis daa ???

7:24 PTG
  Mak aih .. dah lebih 1 ribu komen !! Masing-masing dengan cara ayat tersendiri .. Ramai tanya , bila nak abis ni ?? Jawapan seperti mana...

Aku keracunan makanan ?

7:24 PG
  Aku terpaksa mc hari ni .. hurm.. Aku tak pasti lagi punca... Setakat ni aku ngan wife dok ulang alik g tandas.. nasib baik ada 3 tandas...

Segmen di pagi hari ??

2:08 PG
  Yearghh.. keje giler ! hahahaha .. tak pe tak pe.. korang tak yah buat entri.. saja nak tengok masing masing punya visi sewaktu nak buat...

"Saya tak tahan dah ! "

4:23 PTG
  " abg ben , mcm mane nk jadi setabah abg ben ? belog saya selalu kena attack .. mksudnye , ape yg sy post semua org nk pertikaikan ...

Kantoi dengan blogger !

11:00 PG
  Kemana mana aku pergi , aku senantiasa dengan htc desire hd aku.. Mmg aku sayang giler hp aku tu.. Kenapa ? Aku boleh buat macam macam d...

Awan itu ...

12:30 PG
Entah mengapa ... Aku suka memandang awan .. Setiap pagi... tengahari ... petang ... walaupun aku tinggi di langit .. Aku teta...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.