Aku tak blogwalking eh ?

12:28 PTG
  Aku blogwalking bila dalam ERL dan LRT sewaktu nak g kerja .. Tu pon hanya bila sempat jer... kalau tak ? haaa... tengok blog pon hanya ...

Argghhh.. rugi rugi !!

12:10 PG
  Aku dah set entri SEPAH JUARA MAHARAJA LAWAK 2011 tadi tapi entah kenapa rasa cam malas je nak buat entri tu .. Pastu aku tarik balik .....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.