Aku tak blogwalking eh ?

12:28 PTG
  Aku blogwalking bila dalam ERL dan LRT sewaktu nak g kerja .. Tu pon hanya bila sempat jer... kalau tak ? haaa... tengok blog pon hanya ...

Argghhh.. rugi rugi !!

12:10 PG
  Aku dah set entri SEPAH JUARA MAHARAJA LAWAK 2011 tadi tapi entah kenapa rasa cam malas je nak buat entri tu .. Pastu aku tarik balik .....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI