Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 30 Ogos 2011

Kemaluan di Aidilfitri ..


" Selamat Menyambut AidilFitri , Ben Ashaari .. Maaf Zahir dan Batin .. "
Semalan dan hari ini seharian , dari Fb sampailah ke sms , rakan rakan bloger mahupun yang aku kenali di dunia maya ini , tidak lupakan aku.. Terharu .. Aku pon memanjang laa berbalas mesej.. Korang pon aku pasti sama kan ?
Tak reti nak karang panjang panjang.. Jadi aku cuma balas apa yang patut ditaip je .. Yang penting balas kan ? Kang tak balas .. ada lak kata sombong padahal dok drive je tadi ..
" Selamat Hari Raya .. Maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga .. "
" Selamat harijadi bro ... " Aku balas ..
" Ben , hang ngingau ka ? "
Aiseyman... tu laa... banyak sangat pikiaq dalam kepala otak aku nih...  Malu sat ..

Bergaya di pagi raya..

Patut ada awek tgk td.. haha..ni la baju nikah ..amacam ? Sedap gila kain dia...beli kat Gulati's ...

Berposing sat memandangkan kereta kena blocked... Takpe, raya punya hal.. sabaq sat nooo..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Solat Sunat Aidilfitri

Aidilfitri ke 3 sbg suami isteri.. Tahun sblm ni , raya kat Kelantan .. Tak dpt dgr la adik ipar aku baca khutbah kali ni..

Pakai baju nikah je neh .. jimat dah RM300 .. baju ni pon dah RM500 .. Jadi guna je yg ni .. cantik berseri lagi..

Alhamdulillah, wife tak terasa sangat tak dpt beraya di Kelantan .. Ni kes 'darurat' ..

Takper la .. kang g umah org tua aku pastu g beraya umah jiran tetangga.. hehe..

Nyaris gak pagi tadi beraya kat spital aku..huhu..entah tetiba angin menyerang kat ulu hati ... Tak dapat bernafas jap.. huhu..

Selamat Hari Raya Aidilfitri ... Maaf zahir batin dari benashaari.com
Published with Blogger-droid v1.7.4

Video Mat Sabu hina pejuang negara ..

 

Nilailah sendiri .. Terpulang pada kepercayaan masing masing .. Tamo petik dari mana mana keratan akhbar...

Sumber : DeCottage

Bila Manchester United bermaafan dengan Arsenal ..


ManUnited : Bro ... sempena bulan baik , hari baik ni .. kita tak yah gaduh gaduh pon.. Tak guna kan ?
Arsenal : Yelah bro .. Asal masuk tahun baru je , kita mesti bergaduh punya .. Tapi tak kisah la.. Gaduh gaduh kita pon , kita tetap masyuk punya .. Kaya tetap kaya kan ?
ManUnited : Betul la tu ... Jadi untuk tahun ni , aku nak ucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri .. Maaf zahir dan batin andai tersilap tackle dan tercaci maki ..
Arsenal : Sama la aku bro.. Selamat Menyambut Aidilfitri .. Ampun maaf dari aku gak ..
ManUnited : Kira 8-2 la yer.. nak kira 0-0 tak leh la.. hehehe..
Arsenal : Hampeh !

Meriah sungguh di malam raya sbg blogger ..

 

Dua tahun bergelar blogger tapi tahun inilah yang paling meriah sekali ... Alhamdulillah.. Rakan blogger saling ingat mengingati dengan mengirim ucapan hari raya di Facebook .. Terharu weh.. dan paling membuatkan aku tersenyum ( selain terima ikan terubuk dan kek lapis ) ,

image

Sapa la aku ni kan ? Bila ada artis tinggalkan ucapan khusus  buat aku , mmg terharu abis la kan .. Heheh.. Selain dari tu , banyak lagi ucapan dari rakan blogger yang aku terima di Twitter .. Itu tak termasuk lagi ditawar untuk ditemuramah untuk satu rancangan di RTM ..  :)

Selain ucapan raya , malam raya ni aku telah memboroikan diri dengan juadah yang diberi oleh jiran mak aku.. Huhu.. Keluarga jiran ni mmg best la.. Setiap thun tak prnah lupa mengirim juadah pada kitorang.. Cuma tak dapat nak balas sbb mak aku malam ni agak kepenatan untuk memasak ..

Apa apa pon.. tunggu esok.. Nasi tomato spesel mak aku menanti .. hehehe.. Sebulan berpuasa , sebulan memboroikan diri.. huhu.. Menarik sungguh Aidilfitri di Malaysia ...

Alhamdulillah .. Syukur pada Allah kerana memberi kesempatan sekali lagi menikmati Aidilfitri .. SELAMAT HARI RAYA SEMUAAAAA...

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI