Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 10 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu ..



INTRO
" Junior kan ? Saya rasa awak akan memerlukan buku ini . Dan saya cadang nak jualnya dengan harga yang murah dari menghuni stor di rumah saya tu nanti .. hehehe  "

Aku mula memasang hajat nak berkenalan dengan dia sejak mula terpandang wajahnya sewaktu di pejabat pendaftaran pelajar minggu lepas . Sejak itu , aku memang memerhatikan tindak tanduknya sehinggakan ada rakan-rakan aku mula perasan akan perangai aku yang pelik itu .

" Ala , korang diam boleh tak ! Ni kali pertama aku syok ngan junior ni.. Selama ni mana ada kan ? Haa.. asyik korang je kebas .. Yang ni , kasi can la kan aku lak ! "

Member baik aku macam tak senang punggung bila mengetahui budak perempuan tu menjadi sasaran aku .. Aku pasti ramai budak senior target dia ..

Terkhayal sejenak mengingat kembali saat saat 'pertengkaran manja ' aku dengan kawan baik aku tu sehingga masing masing mencabar , sapa yang bakal menawan hati gadis itu ..

" Er , camana ? Nak tak buku ni ? Ni dah potongan 70% dah ni.. Kalau tak mampu bayar dulu , pinjam je ... Nanti dah tak guna , bagi semula atau berikan saja pada junior yang akan datang .. Bertambah gak pahala saya kan ? Hehe.. "

" Betul ni tak perlu bayar ?? " Awek tu bersuara ..

Gulp .. Mak oi.. Suara.. Tergoncang iman jap .. Tu belum ajak berduet lagu Mayang Sari dengan Deddy Dores .. Mau menang award nanti !

-SAMBUNGAN KLIK NOMBOR DIATAS -

Carian aneh di blog ..

 

Makin lama makin pelik sikap manusia ni .. Bukanlah semua tapi segelintir yang semakin hilang pedoman hidup. Ini dapat dilihat dengan tersangkutnya carian carian pelik berdasarkan Histats.com yang dipasang diblog BEN ASHAARI.COM .

Apakah carian tersebut ? Jangan baca sambil makan ketupat atau nasi impit.. Takut tersembur nanti.. Baiklah , anda bersedia ? Ayuh , kita mulakan..

 

  1. bau seluar dalam wanita - ada sapa penah try ?
  2. ayat nak ngorat - ayat ayat cinta ?
  3. lelaki gersang - gersangkah aku ?
  4. gambar sidai seluar dalam - kena edit neh ..
  5. cara ajak awek ringan - g kedai mamak jer ...
  6. cara nak ajak awek main - Baca bismillah dulu ..
  7. ben ahhari - yang ni lagi pelik tapi benar ..
  8. main ngan laki orang - ni bahaya ni.. aku pon laki orang ni..
  9. puas main awek - kejar kejar ?
  10. cara-cara nak goda orang lelaki - ni keje gay kot ??
  11. benci ben ashaari - haishhh.... sampai ke situ ???
  12. gambar gadis gersang - nanti aku wat entri eh ..
  13. darah anjing hitam - sihir ???
  14. hotseks budak sekolah - gulp.... ada ke ???
  15. seluar dalam jarang - spiderman punya la tuuu..
  16. sekolah sex - dah kena tutup.. terbakar ari tu..

Kesimpulan :

Nilailah sendiri ... Bagi yang ada anak , silalah pantau .. Jangan percaya 100% . Aku dulu pon bergelaar anak.. Sekarang bergelar suami.. Lagi la kena pantau !! Hahahaha..

Akan ku miliki hatimu itu .. ( 9 )

Sambung dari episod ( 8 ) . Dan bagi yang belum pernah baca , sila rujuk di entri INI

 

" Woi Ben , lama dah sampai ?? " . Manis sungguh sapaan si Wan Kembong ni .. Harap je belajar sekolah agama tapi tak praktikkan langsung.

 

"Waalaikumsalam warahmatullahi wabarakatuh  ya Sahabat .. Lama tu tak la , tapi aku tak boleh bangun dah ni .. Melekat terus kat kerusi ni haa.. " . Aku perli si Wan.Hampir sejam aku tunggu dia. Ini la dia orang kata JANJI MELAYU .AKU tak kata tapi mereka yang dah biasa gunakan maka aku ikut jer !

 

"Wah , ustaz Beben ! Heheh.. maafkan aku laa. Aku pergi antar awek aku no 4 tadi pergi shopping. Karang kena jemput lak.. Hehe..Apa nak buat , awek ramai ! ". Wan bagi penjelasan tanpa rasa bersalah langsung memandangkan dia tahu aku takkan ambil kisah kelewatan dia itu .

 

" Inilah dia orang melayu . Asal lebih sikit bab agama , terus panggil ustaz . Hampeehh .. Haa... dah tau ada ramai , Riana tu nape nak ayat gak ? Nak kasi cukup koleksi gambar awek  dalam almari kat dapur rumah kau tu ke ? " . Kegeraman aku hampir terletus. Tapi si Wan ni muka tebal ! Tidak akan ambil kisah langsung. Yang penting , apa yang dia hajatkan , terlaksana.

 

" Amboi bang , marah nampak . Takde la aku beria nakkan si Riana tu walaupun aku berniat nak tackle dia .. Heheh.. Acah jer..Awek aku ni pon dah ramai. Sampai tak tau nak jaga yang mana satu dah ni . Kalau masuk Riana , dah 5 ! Hahaha.. Kopak aku bang ! " Wan bagi penjelasan sambil menghisap rokok.

 

" Marah tu tidak la... geram jer .. Haaa.. ni kalau nak melepak dengan aku , rokok tu sila padam . Aku tak nak follow kau masuk kubur dengan paru-paru aku yang rosak nanti..Kau g je la sorang sorang dulu yer .. Dah .. Jom masuk dalam .. Nasib baik la ramai awek lalu lalang.. Sempat jugak aku menambah dosa aku dengan cuci mata .. Diorang ni macam dah tak tau nak pakai apa kan ? ". Aku mula nak bebel .

 

" Wah.. tak cukup ke dosa kau tadi ? Ni nak tambah lagi ke?  Hehe... Eh.... Tuuu.. tuuuuu.. Bukan dia ke ??? " . Wan Kembung muncungkan mulutnya ke arah seseorang .

 

" Eh.. tu Riana ke ?? " . Hatiku berbunga riang tapi kenapa dia tak sms aku lagi ? Aku pula lupa nak tanya kat si Wan tadi apa yang si Riana nak dari aku .

 

"Riana la bang.. Aku ngan perempuan mana boleh dipisahkan.. Sekali tengok lenggokkan dah kenal sapa dia ! Haaa...  Nak gegar dia tak ? Tu dia ngan kawan dia tu.. Macam cun gak tu..". Wan mengangkat kening tanda gatalnya dah tiba.

 

"Jom la.. aku pun dah rindu sangat kat dia ni .. " .Malangnya hanya mampu terkeluar dari hati aku sahaja . Kat mulut , membisu seribu bahasa.

 

Aku mengekori langkah Wan Kembong menuju pada Riana dan kawannya yang sedang makan di food court KLCC . Cantik dia hari ni walaupun simple je pemakaian dia . Kawan dia ? Aku terlupa nak pandang.

 

" Assalamualaikum .. " . Wan Kembong bagi salam pada mereka .

 

" Tahu pulak mamat ni bagi salam ?? Tang aku , main woi woi je ??? Mati nanti angkat la keranda tu sendiri ! Caittt.. Lupa kawan tul ! ". Getus hati aku .

 

"Waalaikummussalam .. Eh , Wan .. Ben .. Korang nak g mana ni ? Wah... macam dah rancang je nak jumpa kat sini ?? ". Terpancar kegembiraan di wajah Riana bila nampak muka kami. Apakah dia gembira nampak aku atau Wan Kembong ?

Cemburukah aku ???

 

-SAMBUNG-

Seksi satu keperluan ?

 

image

" Seksi tak saya ? "

Seksi lelaki , lain rupanya.. Seksi perempuan , semua tau walaupun seksi ni umum pendapat dan citarasa kan ?

Memandangkan LELAKI suka melihat SEKSI maka WANITA pon 'terpaksa'lah SEKSI walaupun tahu apa hukumnya .. Salah siapa ? Permintaan LELAKI atau WANITA yang menurut kehendak LELAKI ?

Bila pergi kerja , kena seksi... Mungkin untuk kepuasan diri ? Atau alasan biasanya adalah untuk keyakinan diri.. Jika tidak seksi , maka abislah keyakinan mereka ?

Ada yang akan kata , perempuan pakai baju kurung pon nampak seksi kan ? Cuba perhati semula baju kurung tu .. kainnya , designnya ? Mengikut bentuk badan ? Kain yang lembut yang mana bila angin bertiup akan menampakkan tubuh badannya ?

Seksi ? Seksi ? Seksi ? Antara aurat dan neraka ... Sempadan dosa dan pahala ...

Sungguh tidak berperikemanusiaan !

Maaf ! Buat yg terasa , tolong ambik berat mengenai dunia persekitaran anda ! Jangan sombong , jangan angkuh ..Anda bukan hidup seorang diri !

Merokok di tempat awam terutamanya di dalam restoran adalah satu perbuatan yg amat keji bagi aku ..

Aku sekarang di dalam sebuah restoran di Putrajaya dan berhampiran aku ada sekumpulan lelaki yg tak henti-henti hisap rokok ! Berhampiran dengan kitorang , ada org tua , kanak-kanak dan tak mustahil ada yg mengandung memandang penuh restoran ini , sedang makan !

Diorang langsung tidak memaparkan wajah kasihan sebaliknya bercerita mengenai kenaikkan harga rokok lagi ada laaa !!

Aku harap kerajaan dan pihak berwajib mengambil tindakan dengan perintah , restoran kawasan larangan merokok !! Dan denda yg cukup maksimum !!

Belum ada yg mati tak dapat hisap rokok selama sejam !!
Published with Blogger-droid v1.7.4

" Masa untuk ???? "

 

image

" Jommmmmmmmmmmm.. open house !!! "

" Alamak.. Abang kawasan datang ! "

 

image

" Syyyy.. diammm... Kang ada kena kuntau ! "

Bunga dan penutup kepala wanita ..

 

Bayangkan .. Sekuntum bunga diletakkan di atas kepala wanita .. Bagaimanakah rupanya ?

 

image

 

Bayangkan jika gubahan bunga ini pula diletakkan ..

image

Tidak dapat dinafikan , kedua-duanya cantik tapi ??? Manakah yang sedap mata memandang ? Ya , betul ... masing masing punya citarasa .. Tapi hakikatnya ?  :) 

Sekadar pendapat seorang lelaki ..

Tips nak dapat duit raya dengan jayanya !

 

Sila buat muka macam ni bila berdepan tuan rumah ! Confirm dapat punya ..

 

image

image

image

Yang macam ni pon ok gak.. Nampak muka welfare skit..

image

Tapi jangan sesekali buat buat perangai macam di bawah ni ..

image

Ni nampak gaya cam profesor yang dah kaya raya

image

Ni muka sombong !

image

  Tapau makanan !

image

Jangan makan sampai tak larat balik !

image

Jangan mengatal dalam rumah tu !

imageDan update blog dengan mengunakan elektrik tuan rumah !

 

Hehehe... sekadar tips yang tak mungkin berjaya.. kot ?

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI