Memalam cari duit

10:52 PTG
Apa nak buat .. Inilah hakikatnya bila nak bergelar bapa .. Kena lipatkan ganda mencari rezeki .. Cukup ke tak , kena cari .. Tahun dpn lak ...

Hampir termalu !

2:45 PTG
    Ahh.. segak dah aku pagi ni.. tapi rasa lain jeee… Sewaktu turun dari kereta , rasa damai menyelebungi diri .. Aku tak pernah rasa s...

Kes naya !

11:45 PG
  Haaa… pernah terjadikah pada korang ? Jangan dibuat pasal wehh… Bahaya .. silap silap boleh bercerai ! Pernah gak terjadi kat aku dulu...

Perempuan dan tarikh ..

9:52 PG
  “ Aiseyman .. bila aku nikah eh ??? “ Serius , kadang-kadang aku terpaksa bukak balik diari untuk tengok bila aku nikah , bersanding d...

Rindu betul ..

7:59 PG
Tu la.. dulu hari hari naik ERL sampai nak muntah ! Penat la.. berebut la.. panas la… Sekarang ? Bangun tidur , tau tau sampai opis dah...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.