Jom Senyum | Singkat

11:59 PTG
  Zaman ni , kita tau perempuan pakai ketat ketat dan singkat… Kalau lelaki pakai lak ? Kalau korang ternampak lelaki begini , apa yang...

Makan mlm yg .. hurm...

7:16 PTG
Menyelerakan dakuuu.. wee.. Tak sangka nasi dia sedap eh .. Satu set ,RM17.50 jer.. ok la kan ? Sapa nak open table ? Published with B...

Bantuan anda diperlukan

4:30 PTG
  Hurm… aku rasa baik korang baca sendiri la yer  di blognya .. Klik Adzriel Sapa yang mampu sumbang , boleh la berbuat demikian.. Kal...

Alamak ! Maksiat bang !!

12:30 PG
  “ Bang , ada nyamuk laa.. G la pasang ubat nyamuk tu.. “ “ Arghh.. tengah sedap tidur…  Yelah yelah.. “ “ Patut la nyamuk .. Pint...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI