Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 17 November 2011

Tak tertarik ke ?

 

ads 5

Ready stock available at: http://mrsladysstylo.blogspot.com/search/label/Ready%20Stocks%20Available

Pre-order available at: http://mrsladysstylo.blogspot.com/search/label/Pre-Order%20Available

Malaysia vs Indonesia

Sukan SEA yg ke 24 eh ? Aku pun lupa dh .. hahaha.. Amik tau yg penting penting je nih ..

Layan kat gym KBS ( Kementerian Belia dan Sukan ) , Putrajaya ... Sambil berlari lari mengeluarkan peluh ..

Keputusan setakat ni , 1-0 .. Masih jauh lagi 'perjalanan' .. huhu... Apa pun buatlah yg terbaik utk negara ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Zaman ni mmg perempuan bangga jadi model eh ?

 

Boleh nampakkan ? Terutama di Facebook.. Bergambar sana sini .. Berposing sana sini .. Pastu tersebar gambar .. Bila dah ada yang mengumpul , mula pening… Haaa… Masa buat tu tak nak pk ..

Sama gak isu kat bawah ni .. Gara gara nak jadi model .. Tak pasal pasal kena tipu .. Haih …

image

Fikir masak masak sebelum buat sesuatu yang rasanya , mendatangkan masalah di kemudian hari…

Apakah telefon bimbit pertama yg korang guna ?

Masih ingat lagi telefon bimbit aku yg pertama kali dibeli .. Bosch .. Perghh.. bangga giler siottt ..

Ingat lagi , naik bas mini sambil pegang hp yg bapak besar tu .. padahal line dah kena sekat pon masa tu.. haha .. poyo je lebih ..

Heh... Bila ingat ingat balik , memalukan jer ..haih... Tapi itulah pengalaman .. Bangga pon ada la.. maklumlah , masa tu bukan semua boleh beli .. Mahal wooo..

Skang ni , budak sekolah rendah pon dah guna .. hehe.. duit mak bapak gak ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Busuk punya orang !!

Manusia oh manusiaa .. kenapalah begini .. Suka menghasut dan busuk hati ! Spesis yg tk boleh lihat kejayaan org lain .. haih ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ada jugak blogger kita amik UPSR eh ?

 

Keputusan UPSR 2011 dah keluar.. Ada parents yang mengalirkan air mata .. Ada juga anak mereka mengalir airmata dek dikejar parents mereka kerana berjaya merangkul gangsa mahupun plastik ! Hahaha.. Tak pe la.. Sekadar UPSR.. Suruh mereka berusaha lagi untuk masa depan.. Bukannya tanda hancur masa depan anak tu.. Bagi galakan.. Ini sekadar ujian jer .. Memang betul penting tapi anak tu lagi penting.. Semangat dari ibu bapa tu penting .. Jangan musnahkan semangat mereka … OK ?

Berbalik pada tajuk .. Aku pelik gak , nape ramai sangat singgah kat blog aku pasal UPSR ni ?? Aku pon cari la dari mana puncanya dan aku ketawa besar ! Rupa-rupanya aku pernah buat segmen pasal UPSR ni.. Hahahaha..

Mesti korang nak tau kan entri mana satu ? Hahahhaah.. Lawak betuk laa.. Mesti ramai tensen bila ‘tertipu’ dek entri aku tu.. Hahaha .. Maaf la yer ..

Jom g tengok n baca entri tersebut.. klik Keputusan UPSR 2011

Sapa mau beli BMW ! Segera !!

 

 

P8060362

IMG_1371

IMG_1372

P8060359

P8060360

 

BMW E46 03/07 M SPORTS 2.2

PRICE    :    RM95K NEG.

LOAN    :    RM92K ( 7YEARS )

COLOUR    :    BLUE

TEL : 013-3853304 / 012-6822643 BADRUL

Lisa Surihani add aku di Facebook weh !

 

image

Jangan tak percaya !! Pergh.. Rasa cam retis lak aku !! Hahahaha.. Hampeh … Tapi apa pon kena pastikan .. Ori ke tak .. hahaha..

 

image

Skali si Aliff Cullen .. hahaa.. dia saja je katanya.. Saja bergurau je la .. Aku pon nak tukar gak laa.. Hurm .. YUNA .. ok tk ? ok tk ?

“ Aku cinta padamu “

 

image

 

“ Oh kasihku .. aku cinta padamu .. “

 

“ Yakah ?? Tapi aku tidak mahu mendengarnya sekarang .. Bolehkah kau simpan dahulu dan lafazkannya pada esok hari ? “

 

“ Demi cintaku padamu .. baiklah .. “

 

Esok harinya telah tiba..

 

“ Inilah harinya yang ku tunggu tunggu .. Sayang , izinkan aku melafazkkannya .. “

 

“ Nanti nanti .. Aku tiada mood ingin beromantika denganmu .. Kita simpan saja adegan itu ya ?  Esok kita ketemu lagi .. “

 

“ Wah.. sudah macam drama Nilapura pula bahasa kita.. Baiklah.. Akan ku sabar menanti esok hari.. “

 

Esok punya esok punya esok punya esok .. Tak jugak dia dapat meluahkan kata cinta.. Akhirnya ..

 

“ Ah… kalau asyik bertangguh begini , lebih aku cari perempuan lain .. Berlagak sungguh ! “

 

Sambil tersenyum .. “ Baru ku duga sedemikian rupa , kau sudah menyerah kalah ! Bagaimana kau nak bersabar dengan perangaiku jika kita punya jodoh ? Baru sekadar mahu  melafazkan kata cinta , kau sudah tensen ??? Belum lagi aku mintak emas permata .. Mau kena ketuk aku jugak nanti ! Pergilah.. Tuu.. beribu itik betina  yang gilakan kata kata cinta sedang menanti kehadiran mu itu.. Maaf , aku bukan jenis mudah luluh dengan kata manis seekor itik jantan seperti kamu itu .. “

 

“ Erk.. aku diduga sebenarnya ??? Oh…. “

 

Zaman ini , berapa ramai wanita sanggup menduga pasangannya ? Dugalah dengan agama .. Bercintalah dengan agama .. Ubatilah rindu dengan agama .. Lafazkanlah cinta kerana agama .. Dari situ , akan nampaklah segalanya …

Kawan dunia maya .. Berapa ramai yang boleh ‘pakai ‘ ?

 

image

Yang benar-benar ikhlas sebenarnya , tak ramai .. Yang ramai ni , lebih pada bermuka-muka .. Alhamdulillah , sepanjang aku dalam dunia maya ni , aku masih ada teman rapat ..

Sedihnya , yang menikam belakang ni terlalu tinggi jumlahnya .. Kalau kita buat tak tau , mereka kata sombong.. Bila kita ramah , mereka pijak kepala ..

Apa yang aku belajar dalam dunia maya ini ialah … JADILAH DIRI SEBENAR.. Jaga hati orang , biarlah kena cara .. Jangan sampai binasakan diri sendiri semata mata nak puaskan hati mereka ..

Apa pun , jutaan terima kasih buat mereka yang sudi berkawan dengan aku walaupun tidak pernah bersua dan paling penting , berkawanlah kerana Allah dan juga kerana kita ini manusia yang punya hati dan perasaan ..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI