Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 20 November 2011

FFM ke 24 , Langsung dr PICC , Putrajaya.

Ngan Broframestone .. duk dekat dekat ngan pentas .. heh ... Cari isu panas ?? Ahakss..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Puashati kat airport Langkawi

Alhamdulillah .. Tandas dan surau , selesa sangat di sini .. Kalah The Gardens , Mid Valley ..

Bab surau ni , aku hampa dengan kebanyakkan pusat membeli belah di KL tu .. perghhh.. nak mencarinya skit punyaaaaaa susah .. Macam The Gardens tu ... Ceruk rantau !!! Macam kalau boleh , tak payah buat !

Aku harap kerajaan dapat buat sesuatu laaaa.. Kalau nak iktiraf Malaysia ni negara Islam , bagilah rakyat beramal dengan selesa .. mahal sangat ke nak buat surau yg selesa ?? Tndas jauh lebih cantik dr surau ..cmna tu ??

Tahniah MAB Langkawi ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Airport Langkawi ..

Masa utk balik .. ada lagi 2 jam sebelum masuk ... Lepak sat kat Star Buck ..

Hehe .. Kadang kadang aku suka baca komen pembaca bila post entri panas gitu .. Tau nape ? Komen takde kaitan atau dia tak faham tajuk dan kandungan lalu terus kaitkan dengan penulis .. hehe ...

Best sebenarnya tulis blog ni .. Cikgu kata jgn hisap rokok !! Tapi cikgu hisap rokok kan ? Sapa suh tgk cikgu hisap rokok ? Patutnya dengar ckp cikgu tu .. Apa yg cikgu tu buat sudah semestinya tak betul dah kan tpi ikutlah katanya sekiranya katanya itu ada benarnya ...

Susah ke ? Hehe..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kalau nak bergambar , nak kena bukak baju ke ?

 

Kalau Fasha Sandha atau Zarina Joling tu , sahih dah semua tau.. tapi nape sampai Aaron pon kena gak eh ?? Kalau tak ikut kehendak jurugambar , tak leh ke ?? Takut kena banned eh ?

 

image

image

Gambar : Hmetro ..

 

Entahlah.. Dah kembali ke zaman dinasour yakni berpakaian ala ala tarzan ..

Tinggal Jejak @ Meritus Pelangi Beach Resort

Aku tak pasti apakah aku akan kembali ke hotel ni .. Bukan pe, mahai wehhh.. lagi pon aku puas dah dok sini ..

Pasni nak try hotel lain kalau ke Langkawi .. Awana Porto Malai pon dah ..

Hotel Ah Seng la pulak pasni ..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Masalah betul la aku ...

Macam biasa .. Selalu salah bilik !! Haihh .. Nasib baik aku tak ketuk lagi..kalau tak ?? Sahih aku warganegeri Langkawi pasni !! Kes cubaan mencabul !!
Published with Blogger-droid v1.7.4

"Yang pasti 'menangkap matamu....."

 

ads 6

Ready stock available at: http://mrsladysstylo.blogspot.com/search/label/Ready%20Stocks%20Available

Pre-order available at: http://mrsladysstylo.blogspot.com/search/label/Pre-Order%20Available

Sarapan pagi di Langkawi

SubhanAllah.. cantikkan ? Sayang aku tak puas kat sini ... Hurm ..
Published with Blogger-droid v1.7.4
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI