Nak ikut atau tidak ?

8:40 PTG
Terang-terang dah bagitau .. Tp ada yg degil .. Bila berlakunya kemalangan , terus tarik rambut menyesal padahal semua itu boleh dielakkan d...

Kau makan apa tadi ?

4:14 PTG
  “ Eh .. Ko dah makan ke  ? “   “ Dah .. Tadi .. Ngan Minami .. “   “ Ko makan pe ?  “   “ Makan biasa jer … “   “ Maka...

Otak tak de ke ?

8:36 PG
Kat kedai makan .. Boleh tahan jugak pilihan makanan kat sini .. Hurm... Kat sebelah aku ada satu pasangan sedang makan .. Selesai je di...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI