Cinta Muka Buku

5:10 PTG
  Sanggup letak batang mancis kat kelopak mata supaya tak tidur walaupun dah nak masuk subuh ! Masuk subuh jer ..   Heh .. confi...

Kita terlupakah ?

2:54 PTG
  Kita ini manusia .. Ramai yang masih lupa .. Lalai dengan mengejar kemewahan dunia .. Leka dengan rupa paras yang cantik menawan .. It...

Kuruskah anda ??

12:15 PTG
  Rasa-rasa boleh lalu tak pintu ni ?? Tak leh kan ? Tu bermakna belum cukup kurus .. Tapi kalau boleh camana pulak ?? Tu bermakna anda ...

Tips nak kurus ?

12:00 PTG
    Takde tips tips ! Usaha !! Bersenam.. Jaga pemakanan .. Disiplinkan diri dengan tidur yang secukupnya .. Dan paling penting ialah ...

Musuh dalam selimut ?

11:00 PG
    Dalam dunia persahabatan , belum tentu semua rakan kita itu akan menyokong segala tindakan kita .. Mungkin ada yang memberi galaka...

Tips Blog

10:00 PG
    Heh… buat blog senang .. Nak taip senang .. Idea senang ? Nak popularkan blog , senang ? Jalan mudah .. Cari pasal dengan ‘orang...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.