Nak tgk kulit atau isi ?

11:35 PTG
Hehe.. Kadang kadang kita lebih peka terhadap kesilapan seseorang itu berbanding dgn apa yg orang tu cuba sampaikan . Published with Blogger...

Belog budak-budak ..

4:48 PTG
  Aku , bakal mencecah 36 .. Tahun depan laa .. Hahaha.. Bila masuk blog blog budak budak ni , terasa cam kanak kanak lak aku .. Hahaha.. ...

Etika blogging ..

4:16 PTG
  Jangan ingat dalam dunia maya ni , kita boleh buat sesuka hati saja terutama di Malaysia ni ? Segalanya punya peraturan dan undang-und...

J-K-M POP

11:53 PG
  Gelak sat boleh ? Hahahahha .. serius .. Aku gelak sebab … Nak kena posing gini ke ? Ni posing macam nak masuk .. Tak kisa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.