Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 28 Disember 2011

“ Eh… sorii … “

 

“ Muhahaha.. kasi gempak kat diorang .. Tensenkan mereka !! Tekan loceng berkali kali !!  “

IMAG1339

“ Eh.. I’m sorry… “

Skali salah bilik la..

Kalah minah saleh !

" Takkan minah saleh ni kenal aku kot ?  Blog aku dlm bm. Tgk  mcm kenal 30 tahun je gayanya .. "


Sleveless .. seluar pendek yg lg pendek dr seluar bola .. Tu la gayanya ..


Tiba-tiba ..


" Ina .. tunggu jap .. "


Lorr.. spesis aku rupanya.. Oh , takleh letak gmbr perempuan tu .. Mengaibkan dia.. Amik gambr kereta jer.. Lokasi , Pantai Chenang .. Langkawi ..


( entri ditaip sambil berjalan .. muhahaha)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Pelik tapi benar !

Hotel di Malaysia yg banyak bintang mengenakan bayaran kalau nak guna internet .. Kalau yg bintangnya takat sebutir dua , tak la pulak !


Luar negara ? Aku bukan melancong luar negara .. Dlm negara je ni .. Kata nak rakyat Malaysia gunakan internet 24 jam di mana saja . Tapi kalau semua asyik kena byr , tiap tiap bulan la penjawat awam mintak bonus !


Published with Blogger-droid v2.0.2

Takkan kot ?

" Eh , takkan kot ? Lamanya aku tidur.. Takkan terbabas subuh .. hurm.."


Huarghh.. penatnya drive smlm .. Dari kul 12 tgh mlm sampai 9 pagi ... Huhu..


Aku tgk wife masih berbaju kelawar sedang membancuh air ..


" Takkan dia tk g kursus lagi ? Dah kul berapa ni ??"


Hati aku terus berbisik .. Aku capai HTC aku ..


" Ceh .. aku baru tidur 2 jam je !! Ingat koma seharian .. hampeh tul .. "


Alhamdulillah, smp dh Langkawi.. Check in kul 2 petang tadi.. Terima kasih atas doa rakan rakan .. Ngantuk n penat gila masa drive tadi ..


Published with Blogger-droid v2.0.2

Dari aku jadi lesbian !

 

image

“ Baik aku layan Lion King ni haaa…  Dah semua jantan sibuk jadi gay ! Yang perempuan jadi lesbian .. Yang lurus cam aku ni berapa je tinggal kat negara ni haa .. Nasib baik ada jantan lagi kat zoo ni !!  “

Fesyen Baju Pengantin 2012

 

image

Tempahan dibuka .... Ok , tempah ditutup.. Ramai tempah wooo !

Geram betul aku !!

 

image

“ Nasib baik laaa aku ada hutang ngan dia.. Kalau tak , lamaaa dah aku ngap kepala dia nih !!

Jangan tengok ! (18sx only )

 

image

Aurat ! Aurat !! Muhahahah … Ada gak yang gatal nak  tengok walaupun dah kasi tau jgn tengok ! .. Pergh.. Kalaulah aku letak gambar original.. Ada gak yang tulis ..

“ Ben , tu kan aurat wanita … “

Menangis aku weh … Malu … malu … maluuuu.. malu semalu malunyaaa…..

Kena tegur kat tandas RnR Rawang !

Dok tunggu wife.. Dia masuk tandas sat .. Terdengar suara menegur aku .. Aku wat dek jer .. Berkali kali !


Sekali .. mesin penimbang tu daaaa.. Dok Hello .. Hello .. Rasa cam nak smackdown je !!!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Persediaan untuk menghadapi musim persekolahan 2012

 

image

Mana la tau kot kot kerusi tak cukup.. Cam biasa la kan.. Kelas tak cukup la.. Atau atap bocor la.. Ni kalau kerusi takde  , aku tau dah nak duduk camana nanti…  Apa apa , training dulu eh..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI