“ Eh… sorii … “

11:21 PTG
  “ Muhahaha.. kasi gempak kat diorang .. Tensenkan mereka !! Tekan loceng berkali kali !!  “ “ Eh.. I’m sorry… “ Skali salah bili...

Kalah minah saleh !

10:40 PTG
" Takkan minah saleh ni kenal aku kot ?  Blog aku dlm bm. Tgk  mcm kenal 30 tahun je gayanya .. " Sleveless .. seluar pendek yg ...

Pelik tapi benar !

9:59 PTG
Hotel di Malaysia yg banyak bintang mengenakan bayaran kalau nak guna internet .. Kalau yg bintangnya takat sebutir dua , tak la pulak ! L...

Takkan kot ?

7:02 PTG
" Eh , takkan kot ? Lamanya aku tidur.. Takkan terbabas subuh .. hurm.." Huarghh.. penatnya drive smlm .. Dari kul 12 tgh mlm sa...

Dari aku jadi lesbian !

5:30 PTG
  “ Baik aku layan Lion King ni haaa…  Dah semua jantan sibuk jadi gay ! Yang perempuan jadi lesbian .. Yang lurus cam aku ni berapa je ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009