Bila g gym bawak anak !

Ni baru anak buah yg menjerit nak ikut aku gym !! Bukan yg laki je menjerit berguling guling , yg perempuan pon sama !!


Adeh.. anak aku sendiri , tak tau la camana nanti !! Mau aku kena dukung kat blkg je dia nanti !!


Tgk ar .. dia lebih dari aku lak.  ! Jangan risau , keselamatan tetap dititikberatkan ..


Published with Blogger-droid v2.0.3

11 ulasan:

  1. Tuu diaa..pipi telurrrrr...haha gerammmm.....

    BalasPadam
  2. lagi 2 bulan, badan macam abg ben la budak tu nanti. hehe

    BalasPadam
  3. nasib baik nak ikut gi gym je, camana kalau dia mintak laptop ke ipad ke nak berblog sama...tak keharu...

    BalasPadam
  4. mesti budak3 tu taksub tengok benda alah kat situ kan..

    BalasPadam
  5. g gym ngan selipar angry bird... hehe

    BalasPadam
  6. mujur xbawak selimut angry bird g gym ....

    BalasPadam
  7. hiks..anak buah pon nk ada muscle berketul2 mcm uncle dia jgk :p

    BalasPadam
  8. nanti anak pon muscular macam bapak dia

    BalasPadam
  9. sdg membayangkn abg ben pi gym bawak anak kat blkg..heh3...mr.mama... ^^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009