Rabu, 18 Januari 2012

Bila g gym bawak anak !

Ni baru anak buah yg menjerit nak ikut aku gym !! Bukan yg laki je menjerit berguling guling , yg perempuan pon sama !!


Adeh.. anak aku sendiri , tak tau la camana nanti !! Mau aku kena dukung kat blkg je dia nanti !!


Tgk ar .. dia lebih dari aku lak.  ! Jangan risau , keselamatan tetap dititikberatkan ..


Published with Blogger-droid v2.0.3

11 komen :

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Tuu diaa..pipi telurrrrr...haha gerammmm.....

faizal mohd berkata... [Reply to comment]

lagi 2 bulan, badan macam abg ben la budak tu nanti. hehe

ataspagar berkata... [Reply to comment]

nasib baik nak ikut gi gym je, camana kalau dia mintak laptop ke ipad ke nak berblog sama...tak keharu...

mira maisara berkata... [Reply to comment]

mesti budak3 tu taksub tengok benda alah kat situ kan..

Leen Razali berkata... [Reply to comment]

g gym ngan selipar angry bird... hehe

MERAN QAMAR berkata... [Reply to comment]

mujur xbawak selimut angry bird g gym ....

Atiqah Wadiah berkata... [Reply to comment]

hiks..anak buah pon nk ada muscle berketul2 mcm uncle dia jgk :p

Ahmad Haziq Azlan berkata... [Reply to comment]

nanti anak pon muscular macam bapak dia

Miss Nadya berkata... [Reply to comment]

anak buah satu geng..:)

Ca Cik Duyung berkata... [Reply to comment]

sdg membayangkn abg ben pi gym bawak anak kat blkg..heh3...mr.mama... ^^

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

alahaii . comel nyerr :))

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI